Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte VW modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 100.000 KR.
Spar 100.000 kr
599.900 kr
499.900 kr
VW ID.Buzz
Style
499.900 kr
Nedsat 100.000 kr (før 599.900 kr)
Spar 80.518 kr
953.018 kr
872.500 kr
VW Touareg
3,0 TDI SCR R-Line 4Motion 286HK 5d 8g Aut.
872.500 kr
Nedsat 80.518 kr (før 953.018 kr)
Spar 60.000 kr
755.000 kr
695.000 kr
VW Multivan
2,0 TDi 199 Comfortline DSG kort
695.000 kr
Nedsat 60.000 kr (før 755.000 kr)
Hvorfor skal jeg købe en VW på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en fra 124.900 kr
VW ID.3
Pro Business
179.900 kr
Pris
VW ID.4
Pro Performance
238.900 kr
Pris
VW Polo
2,0 GTi DSG
249.900 kr
Pris
VW ID.3
Pro Performance
184.900 kr
Pris
VW ID.4
EL Pro Performance 204HK 5d Aut.
344.700 kr
Pris
VW T-Roc
1,5 TSi 150 R-line DSG
369.900 kr
Pris
VW E-UP!
124.900 kr
Pris
VW Polo
1,6 TDi 95 Comfortline DSG
149.800 kr
Pris
VW Passat
2,0 TDi 190 Highline Variant DSG
159.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse VW med Apple CarPlay
VW ID.3
Pro Performance
184.900 kr
Pris
VW ID.4
EL Pro Performance 204HK 5d Aut.
344.700 kr
Pris
VW T-Roc
1,5 TSi 150 R-line DSG
369.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på VW med en lav månedlig ydelse
VW Golf Sportsvan
1,6 TDi 115 Allstar BMT
999 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
VW Passat
1,5 TSi 150 Elegance+ Variant DSG
1.395 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
VW Caddy
1,0 TSi 102 BMT Van
1.491 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse VW med Android Auto
VW Polo
1,6 TDi 95 Comfortline DSG
149.800 kr
Pris
VW Passat
2,0 TDi 190 Highline Variant DSG
159.900 kr
Pris
VW ID.3
EL Pro Performance Business 204HK 5d Aut.
179.900 kr
Pris
Brug for plads?
VW Passat
1,4 TSi 150 Highline Premium Variant DSG
224.995 kr
Pris
VW Passat
1,4 GTE High Variant DSG
279.900 kr
Pris
VW ID.7
Style Tourer
475.000 kr
Pris
Nye annoncer
VW ID.4
Pro Performance
238.900 kr
Pris
VW ID.3
Pro Business
179.900 kr
Pris
VW ID.3
Pro Performance
184.900 kr
Pris
Rækkevidde
VW ID.7
Style S Tourer
523.482 kr
Pris
VW ID.7
Style S Tourer
521.988 kr
Pris
Spar 10.000 kr
489.900 kr
479.900 kr
VW ID.7
Style
479.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 489.900 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de VW der er til salg med det største batteri
VW ID.Buzz
Style 7prs LWB
612.934 kr
Pris
VW ID.7
Style S Tourer
523.482 kr
Pris
VW ID.Buzz
Style 7prs LWB
560.024 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
VW ID.Buzz
Style 7prs LWB
612.934 kr
Pris
VW ID.4
Pro Performance
349.900 kr
Pris
VW ID.4
Pro Performance
349.900 kr
Pris
Kør grønt
VW Passat
1,4 GTE High Variant DSG
279.900 kr
Pris
VW Passat
1,4 GTE High Variant DSG
299.900 kr
Pris
VW Passat
1,4 GTE Highline Variant DSG
199.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
VW Passat
1,5 eHybrid Elegance Variant DSG
539.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
389.900 kr
384.900 kr
VW Passat
1,4 GTE Variant DSG
384.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 389.900 kr)
Spar 5.000 kr
439.900 kr
434.900 kr
VW Arteon
1,4 Shootingbrake TSI eHybrid R-Line DSG 218HK Stc 6g Aut.
434.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 439.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
VW ID.3
Pro Performance
184.900 kr
Pris
VW ID.3
Style
199.800 kr
Pris
VW ID.3
Pro Performance
229.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
VW Passat
2,0 TDi 140 Highline Variant BMT
99.900 kr
Pris
VW Golf VII
1,5 TSi 130 Comfortline Variant DSG
164.700 kr
Pris
Spar 3.880 kr
153.680 kr
149.800 kr
VW Passat
2,0 TDi 150 Highline Variant DSG
149.800 kr
Nedsat 3.880 kr (før 153.680 kr)
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
VW ID.7
Style Tourer
499.700 kr
Pris
VW ID.4
Style
388.690 kr
Pris
Spar 10.000 kr
359.900 kr
349.900 kr
VW ID.4
Pro Performance
349.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 359.900 kr)
Populært udstyr på VW
El-ruder (1.649)
Sædevarme (1.551)
Fartpilot (1.545)
Parkeringssensor (1.431)
Alufælge (1.392)
Klimaanlæg (1.318)
Adaptiv fartpilot (1.198)
Apple CarPlay (1.171)
LED forlygter (1.169)
Navigation (1.094)
Android Auto (1.079)
Auto. nødbremse (1.040)
Bakkamera (933)
Nøglefri (916)
Vognbaneassistent (909)
Dæktryksmåler (760)
Aircondition (744)
Ratvarme (616)
Træk (613)
Fjernlysassistent (606)
Auto. parkering (436)
Kurvelys (384)
Blindvinkelassistent (371)
Elektrisk bagklap (324)
Soltag (267)
Headup display (231)
Adaptiv undervogn (81)
Xenonlys (70)
Nysynet (53)
Panoramatag (46)
Nightvision (10)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte VW der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på VW. Du kan også finde en VW der kan køre med trailer, da 613 biler har anhængertræk.
Hvad koster en VW?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt VW kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for VW varierer mellem 44.900 og 464.800 kr.
Populære farver for VW
Hvordan sælger jeg en VW?
Brugte VW
Volkswagen eller bare VW, har nærmest været med os siden tidernes morgen, og siden år 1937, har mærket været igennem en masse forandringer.
Det hele startede med at den tidligere National Socialistiske, Nazi leder Adolf Hitler, ville bygge en bil for sit folk. Den skulle være billig og kun koste 1,000 Reich marks (874 kr.), samtidig også gerne være lidt hurtig.
Hitler kendte en mand fra Østrig som var den rette til jobbet, og han hed Ferdinand Porsche. Det var dog mange år før at Ferdinand byggede Sportsvogne med navnet Porsche. Dengang var han en ingeniør med smag for at udvikle noget nyt.
Den første VW hed Type 1, og den blev præsenteret for verden ved et Motorshow i Berlin i år 1939. Dog var det blot en Prototype af hvad man kunne forvente af VW dengang. Ikke længe efter gik VW straks i gang med at udvikle denne bil med navnet Type 1, som skete på en fabrik i Wolfsburg.
Efter 2. Verdenskrig var fabrikken i Wolfsburg bombet, men tegningerne af VW Type 1 havde overlevet, og straks begyndte man at starte om på produktionen af bilen op igen for rede den tyske bilindustri.
I Amerika havde man godt hørt om den lille bil man havde døbt Beetle, fordi dens form godt kunne minde om en sort bille. Selvom Beetle var udviklet til det tyske folk, blev Beetle’en en kæmpe succes i hele verden, hvor selv i Nordamerika var det den bedst sælgende import bil i 50’erne.
I Mexico tog man også godt i mod den lille tyske bil, og inden længe åbnede VW en fabrik derover for at bygge flere Beetler til det Amrikanske marked. I alt blev der bygget over 20. mio. Beetle’er de næste 70 år, hvor den sidste Beetle kørte fra den Mexicanske fabrik i 2003.
I 70’erne gør VW det igen, og denne gang udkommer de med en ny bil, som er den spirituelle overtager af Beetle’en. Modellen er en lille Hatchback, og får tildelt navnet Golf, som er taget efter Golfstrømmen, hvad var et tema for VW, at navndøbe deres biler efter vinde. Golf’en bliver en kæmpe succes, og starter ikke bar en klasse, som får kælenavnet “Golf-Klassen”, men i 1979 kommer så en sportslig model kaldet Golf GTi, som et sted var den første GTi-bil. VW bygger Golf og GTi’er de næste 45 år.
VW er et af de største fabrikanter derude, og i dag ejer de Tjekkiske Skoda, Spanske Seat og mange andre fabrikanter. VW kalder selv gruppen for VAG-Gruppen, hvor næsten alle biler bruger samme teknik.
I dag bygger VW stadig Golf’en, hvor ottende generation måske bliver den sidste, fordi VW går ind i en tid for elektriske biler. Golf’en kan i dag fås som en 5-dørs Hatchback eller Stationcar med forskellige drivlinjer, såsom benzin, diesel og endda som Plug In-Hybrid med op til 245 hk. Den nye GTi’en er måske også på sidste vers, hvor den heldigvis stadig er sjov som den var i 1979.
Selvom Beetle’en udgik i 2003 - dog udgik den mange, mange år før i Europa - præsenterede VW for en gengivelse af af Beetle’en i form af den model de kaldte New Beetle i 1998. Den nye Beetle var det man i dag kan kalde for en livsstilsbil. Den var dog bygget på en VW Golf , og derfor brugte den også samme teknik. Desværre udgik den i 2019, på grund af et faldende marked salg.
2013 præsenterede VW for deres mindste model kaldet UP!, og samme år blev den også døbt som årets bil i Danmark. Dog var det en utrolig bil da den kom frem, hvor aldrig havde man kunne købe en så billig bil med så meget sikkerhed, hvor den var den første bil i sin klasse med Automatisk nødbremse. UP!’en kom også i en elektrisk version. VW Up! var i mange år den mest solgte bil, som den snuppede fra Toyota og deres lille Aygo.
VW kalder deres nye elbil for I.D 3, og det skal forstås at det er næste kapitel i VW’s lange historie, hvor VW Type 1 Beetle var det første kapitel, så var VW Golf det andet, vil I.D 3 blive det tredje. I.D.3 er nemlig hvad man kunne kalde for den spirituelle Golf i dag.
I.D 3 ligner måske også en bil på samme størrelse som Golf’en, men den har næsten samme kabineplads som en VW Passat Variant. Dog findes deres også en større version kaldet I.D 4, og den er næsten lige så stor som en VW Tiguan inden i.
VW har mange flere elbiler i vente, og for nylig indgik VW et samarbejde med Ford om at producere elektriske varebiler.
Brug for hjælp?