Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Skoda modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 40.000 KR.
Spar 40.000 kr
339.900 kr
299.900 kr
Skoda Enyaq
80 iV ecoSuite
299.900 kr
Nedsat 40.000 kr (før 339.900 kr)
Spar 35.000 kr
209.800 kr
174.800 kr
Skoda Karoq
1,0 TSi 115 Ambition
174.800 kr
Nedsat 35.000 kr (før 209.800 kr)
Spar 30.000 kr
349.900 kr
319.900 kr
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Sportline Combi DSG
319.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 349.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Skoda på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en fra 29.900 kr
Skoda Citigo
1,0 MPi 60 Ambition
64.900 kr
Pris
Skoda Citigo
1,0 60 Elegance GreenTec
69.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
80 77 kWh Sportline 204HK 5d Aut.
359.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
80 77 kWh Sportline 204HK 5d Aut.
359.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,6 TDi 105 Elegance
68.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
80 77 kWh Sportline 204HK 5d Aut.
359.900 kr
Pris
Skoda Citigo
1,0 60 Active
29.900 kr
Pris
Skoda Fabia
1,2 TSi 90 Ambition Combi
69.876 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi 150 Style DSG
119.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Skoda med Apple CarPlay
Skoda Enyaq iV
80 77 kWh Sportline 204HK 5d Aut.
359.900 kr
Pris
Skoda Superb
1,4 TSi iV Business Executive Combi DSG
324.900 kr
Pris
Skoda Kamiq
1,5 TSi 150 Tour de France DSG
264.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Skoda med en lav månedlig ydelse
Skoda Citigo
1,0 75 Style GreenTec
1.799 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Skoda Citigo
1,0 60 Sport+
1.999 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Style Combi DSG
1.999 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Skoda med Android Auto
Skoda Rapid
1,0 TSi 110 ICE Spaceback
129.000 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 TSi 95 Life Combi DSG
184.500 kr
Pris
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
367.800 kr
Pris
Brug for plads?
Skoda Fabia
1,2 Combi TSI Ambition 90HK Stc
99.900 kr
Pris
Skoda Superb
1,5 TSi 150 Style Business Combi DSG
199.900 kr
Pris
Skoda Fabia
1,2 TSi 86 Elegance Combi
49.900 kr
Pris
Nye annoncer
Skoda Citigo
1,0 60 Elegance GreenTec
69.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
80 77 kWh Sportline 204HK 5d Aut.
359.900 kr
Pris
Skoda Enyaq iV
80 77 kWh Sportline 204HK 5d Aut.
359.900 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 10.000 kr
399.900 kr
389.900 kr
Skoda Enyaq
85 iV Premium
389.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 399.900 kr)
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
409.585 kr
Pris
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
369.800 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Skoda der er til salg med det største batteri
Spar 5.000 kr
349.500 kr
344.500 kr
Skoda Enyaq
80 iV Sportline Coupé
344.500 kr
Nedsat 5.000 kr (før 349.500 kr)
Spar 15.000 kr
379.700 kr
364.700 kr
Skoda Enyaq iV
80 Coupe EL Sportline 204HK 5d Aut.
364.700 kr
Nedsat 15.000 kr (før 379.700 kr)
Skoda Enyaq iV
EL Lounge 204HK 5d Trinl. Gear
348.800 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Skoda Octavia
1,5 eTSi 150 Selection Combi DSG
459.222 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 TSi 110 Selection DSG
289.000 kr
Pris
Skoda Octavia
1,5 eTSi 150 Selection DSG
469.453 kr
Pris
Kør grønt
Skoda Superb
1,4 TSi iV Business Executive Combi DSG
324.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Plus Combi DSG
225.000 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Style Combi DSG
269.500 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 5.000 kr
339.900 kr
334.900 kr
Skoda Superb
1,4 B/EL iV Laurin og Klement 218HK 5d Aut.
334.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 339.900 kr)
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Plus Combi DSG
359.900 kr
Pris
Skoda Superb
1,4 TSi iV Business Executive Combi DSG
324.900 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Skoda Citigo
1,0 60 Active
29.900 kr
Pris
Skoda Fabia
1,2 TSi 90 Ambition Combi
69.876 kr
Pris
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
367.800 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Skoda Fabia
1,0 TSi 95 Active Combi
79.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,6 FSi Ambiente
9.900 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV Plus Suite
259.000 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Skoda Enyaq
85 iV Premium Coupé
409.585 kr
Pris
Spar 5.000 kr
324.700 kr
319.700 kr
Skoda Enyaq
60 iV Premium
319.700 kr
Nedsat 5.000 kr (før 324.700 kr)
Spar 5.000 kr
324.700 kr
319.700 kr
Skoda Enyaq
60 iV Premium
319.700 kr
Nedsat 5.000 kr (før 324.700 kr)
Populært udstyr på Skoda
El-ruder (747)
Sædevarme (698)
Fartpilot (696)
Alufælge (591)
Parkeringssensor (590)
Apple CarPlay (480)
Klimaanlæg (480)
LED forlygter (480)
Android Auto (448)
Navigation (415)
Auto. nødbremse (409)
Aircondition (407)
Adaptiv fartpilot (394)
Nøglefri (383)
Bakkamera (363)
Vognbaneassistent (361)
Træk (360)
Dæktryksmåler (352)
Fjernlysassistent (268)
Elektrisk bagklap (235)
Ratvarme (231)
Blindvinkelassistent (217)
Kurvelys (157)
Soltag (117)
Auto. parkering (108)
Headup display (86)
Adaptiv undervogn (42)
Xenonlys (30)
Panoramatag (21)
Nysynet (15)
Nightvision (7)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Skoda der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Skoda. Du kan også finde en Skoda der kan køre med trailer, da 360 biler har anhængertræk.
Hvad koster en Skoda?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt Skoda kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for Skoda varierer mellem 8.000 og 469.500 kr.
Populære farver for Skoda
Hvordan sælger jeg en Skoda?
Brugte Skoda
Historien om Škoda starter tilbage i år 1895, hvor de to tjekkiske herrer Václav Laurin og Václav Klement, startede deres eget firma. Dengang byggede de ikke kun biler, men også andre former for transportmidler. Det var også før at mærket hed Škoda, men Slavia og senere Laurin & Klement, som var efternavnet fra begge opfinder af mærket.
I 1925 valgte Václav Laurin og Václav Klement at sælge firmaet til Škoda Works, som på daværende tidspunkt var et af Europas største industrielle konglomerater, og før det havde udviklet militærkøretøjer under første verdenskrig. De valgte dog at droppe Works i navnet og bare at kalde det for Škoda Auto og senere bare Škoda.
En af de første Škoda’er var en model som hed Type A. En ren kopi af Ford’s Model T, blev modellen dog en hurtig succes i Østeuropa. Salget gik dog først rigtig gang under 2. verdenskrig,hvor Škoda indgik i et samarbejde med Reichswerke Hermann Göring, der under krigen betjente tyskerne. samarbejdet gik ud på at bygge så mange varebiler som muligt for den tyske hær.
Efter krigen begyndte Škoda langsomt at bygge personbiler igen. Det var omkring 50’erne, at Škoda fandt på navne der til den dag i dag stadig bruges. Biler som Octavia, Tudor, Felica og Rapid. Škoda byggede primært billige kompakte biler, og Felica var også den første model de sendte til Nordamerika, men en succes blev det dog ikke.
Hen imod 80’erne var Škoda vældig populær herhjemme, hvor Danskerne fik en billig bil som var bygget godt. Det var også den tid hvor man begyndte på Škoda jokes, da det med byggekvaliteten ikke altid var korrekt. Det var også en tid hvor Škoda fik det svært økonomisk, og allerede i slutningen af 80’erne opkøbte VW mærket og blev en del af deres VAG-Gruppe. Nu var det svært at gøre grin med en Škoda da den ville bruge samme teknik som VW og Audi. Favorit var deres første model under det tyske ejerskab. Bygget på en ældre VW Polo , så blev modellen hurtig populær. Senere kom så den første moderne Octavia, som i virkeligheden var en VW Golf og sådan har det stået til siden.
...“Hvorfor har en Škoda en spoiler bagpå? Så folk bedre kan holde fast når de skal skubbe den i gang”... Det var blot en af de rigtige mange jokes om Škoda før i tiden, men sådan er det slet ikke i dag, hvor man er længe over at joke om det Tjekkiske bilmærke.
I dag anses Škoda som er en af de biler, der giver mest fornuft for pengene. Lige meget hvad for en Škoda man køber i dag, vil den altid dele noget med et eller andet VW-produkt. Alt fra Platformen til motor.
Octavia og Superb er nok de mest populære modeller i dag. Octavia’en er hvad man kan kalde for den fornuftige VW Golf og Superb er den fornuftige VW Passat . Begge biler giver utroligt meget bil for pengene og så tilbyder de mere plads end deres tyske søskende. Škoda tilbyder også noget så fint som en paraply i dørsiden, lommelygte i bagagerummet og et magnet glas ved benzindækslet, hvis den er udstyret med deres Cleaver-pakke. Det er nemlig en del af deres nye filosofi at gøre hverdagen en smule letter.
Store SUV’er kan Škoda også finde ud at lave. Modeller som den store 7-personers Kodiaq og den mindre Karoq, vil Škoda altid tilbyde en bil for hvert behov. Fremtiden er også klar for Škoda med et hav af elektriske biler som er på vej. I dag kan man endda få Octavia og Superb med en Hybridmotor, og så er der deres første elbil Enyaq iV. Enyaq iV er en enorm stor elbil til en konkurrencedygtig pris og er den model som viser vejen frem for Škoda’s fremtid.
Brug for hjælp?