Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Mazda modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 50.000 KR.
Spar 50.000 kr
499.800 kr
449.800 kr
Mazda CX-60
2,5 PHEV Exclusive-Line Comfort aut. AWD
449.800 kr
Nedsat 50.000 kr (før 499.800 kr)
Spar 40.000 kr
499.990 kr
459.990 kr
Mazda CX-60
2,5 PHEV Homura Comfort aut. AWD
459.990 kr
Nedsat 40.000 kr (før 499.990 kr)
Spar 34.000 kr
428.700 kr
394.700 kr
Mazda CX-60
2,5 PHEV Homura aut. AWD
394.700 kr
Nedsat 34.000 kr (før 428.700 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Mazda på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en fra 46.800 kr
Mazda CX-30
2,0 SkyActiv-X 180 Cosmo aut.
229.900 kr
Pris
Mazda 6
2,0 SkyActiv-G 165 Premium stc.
199.900 kr
Pris
Mazda CX-3
2,0 Skyactiv-G Optimum 120HK 5d 6g Aut.
129.800 kr
Pris
Mazda 323
1,3 LX
46.800 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 SkyActiv-G 165 Vision
99.900 kr
Pris
Mazda 6
2,0 SkyActiv-G 165 Vision aut.
99.900 kr
Pris
Mazda 3
2,0 SkyActiv-G 120 Optimum
109.900 kr
Pris
Mazda CX-5
2,2 SkyActiv-D 175 Optimum aut. AWD
189.700 kr
Pris
Mazda CX-60
3,3 e-Skyactiv Mild hybrid Takumi AWD 254HK 5d 8g Aut.
649.800 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Mazda med Apple CarPlay
Mazda MX-5
1,5 SkyActiv-G 132 Roadster
264.900 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 e-Skyactiv-G Mild hybrid Advantage 165HK 5d 6g Aut.
344.800 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 e-Skyactiv-G Mild hybrid Homura 165HK 5d 6g Aut.
395.000 kr
Pris
Find leasingtilbud på Mazda med en lav månedlig ydelse
Mazda 2
1,5 e-Skyactiv-G Mild hybrid Exclusive-Line 90HK 5d 6g
3.495 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Mazda MX-5
1,5 Skyactiv-G Sky m. Edition-pakke 132HK Cabr. 6g
3.795 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Mazda med Android Auto
Mazda CX-5
2,0 SkyActiv-G 165 Newground aut.
299.000 kr
Pris
Mazda 2
1,5 VVT-I Hybrid Pure Plus Pack CVT 116HK 5d Trinl. Gear
204.800 kr
Pris
Mazda MX-30
e-SkyActiv Advantage
174.800 kr
Pris
Brug for plads?
Mazda 6
2,2 SkyActiv-D 184 Optimum stc. aut.
219.900 kr
Pris
Mazda 6
2,2 SkyActiv-D 150 Vision stc.
124.500 kr
Pris
Spar 10.000 kr
69.900 kr
59.900 kr
Mazda 6
2,0 Premium stc.
59.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 69.900 kr)
Nye annoncer
Mazda CX-5
2,0 SkyActiv-G 165 Optimum
199.900 kr
Pris
Mazda CX-30
2,0 SkyActiv-X 180 Cosmo aut.
229.900 kr
Pris
Mazda 6
2,0 SkyActiv-G 165 Premium stc.
199.900 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 25.000 kr
164.900 kr
139.900 kr
Mazda MX-30
e-SkyActiv Cosmo
139.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 164.900 kr)
Spar 9.500 kr
208.000 kr
198.500 kr
Mazda MX-30
e-SkyActive Exclusive-Line
198.500 kr
Nedsat 9.500 kr (før 208.000 kr)
Mazda MX-30
e-Skyactiv Makoto 145HK 5d Aut.
179.800 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Mazda der er til salg med det største batteri
Mazda MX-30
e-Skyactiv Makoto 145HK 5d Aut.
179.800 kr
Pris
Spar 9.500 kr
208.000 kr
198.500 kr
Mazda MX-30
e-SkyActive Exclusive-Line
198.500 kr
Nedsat 9.500 kr (før 208.000 kr)
Spar 10.100 kr
179.900 kr
169.800 kr
Mazda MX-30
e-Skyactiv First Edition 145HK 5d Aut.
169.800 kr
Nedsat 10.100 kr (før 179.900 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Mazda 2
1,5 e-Skyactiv-G Mild hybrid Exclusive-Line 90HK 5d 6g
192.900 kr
Pris
Mazda 3
2,0 e-SkyActiv-G 150 Nagisa aut.
322.500 kr
Pris
Mazda MX-5
2,0 RF Skyactiv-G Kazari 184HK Cabr. 6g
423.160 kr
Pris
Kør grønt
Mazda 3
2,0 e-Skyactiv-X Mild hybrid DKK 186HK 6g Aut.
349.800 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 e-Skyactiv-G Mild hybrid Homura 165HK 5d 6g Aut.
399.800 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 e-Skyactiv-G Mild hybrid Homura 165HK 5d 6g Aut.
399.800 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Mazda MX-30
0,8 e-SkyActiv R-EV Makoto
259.800 kr
Pris
Spar 12.000 kr
496.800 kr
484.800 kr
Mazda CX-60
2,5 PHEV Exclusive-Line aut. AWD
484.800 kr
Nedsat 12.000 kr (før 496.800 kr)
Mazda CX-60
2,5 PHEV Homura aut. AWD
439.900 kr
Engros/CVR
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Mazda CX-30
2,0 SkyActiv-X 180 Cosmo aut.
229.900 kr
Pris
Mazda 6
2,0 SkyActiv-G 165 Premium stc.
199.900 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 SkyActiv-G 165 Vision
99.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Mazda CX-3
2,0 Skyactiv-G Optimum 120HK 5d 6g Aut.
159.900 kr
Pris
Mazda 6
2,0 Advance stc.
24.800 kr
Pris
Mazda CX-3
2,0 SkyActiv-G 121 Vision
139.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Mazda 3
2,0 e-Skyactiv-X Mild hybrid DKK 186HK 6g Aut.
349.800 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 e-Skyactiv-G Mild hybrid Homura 165HK 5d 6g Aut.
399.800 kr
Pris
Mazda CX-5
2,0 e-Skyactiv-G Mild hybrid Homura 165HK 5d 6g Aut.
399.800 kr
Pris
Populært udstyr på Mazda
Sædevarme (198)
El-ruder (197)
Fartpilot (194)
Alufælge (180)
Parkeringssensor (178)
Nøglefri (172)
Klimaanlæg (161)
Navigation (125)
Aircondition (110)
Vognbaneassistent (109)
Bakkamera (108)
Dæktryksmåler (107)
LED forlygter (106)
Apple CarPlay (95)
Træk (95)
Auto. nødbremse (94)
Blindvinkelassistent (89)
Adaptiv fartpilot (88)
Android Auto (73)
Headup display (69)
Ratvarme (67)
Fjernlysassistent (36)
Elektrisk bagklap (27)
Xenonlys (23)
Kurvelys (7)
Nysynet (7)
Soltag (5)
Auto. parkering (4)
Nightvision (2)
Panoramatag (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Mazda der har et specifikt udstyr. “Sædevarme” og “El-ruder” er det mest almindelige udstyr på Mazda. Du kan også finde en Mazda der kan køre med trailer, da 95 biler har anhængertræk.
Hvad koster en Mazda?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt Mazda kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for Mazda varierer mellem 12.500 og 649.800 kr.
Populære farver for Mazda
Hvordan sælger jeg en Mazda?
Brugte Mazda
Mazda’s begyndelse startede tilbage i år 1920, hvor man i den Japanske storby Hiroshima, kunne man dengang finde et mindre virksomhed med navn Toyo Cork Kogyo Co., der levede af at fremstille kork. Først 10 år efter, opfandt man et trehjulet køretøj med navnet Mazda-Go, og det var sådan at Mazda startede deres store rejse for Automobiler.
Opfinderen af Mazda-Go hed Jujiro Matsuda, og han var meget inspireret af den vestlige verden og dens udvikling. Navnet Mazda tog han dog fra den oldiranske gud Ahura Mazda, som også var kendt som den vise herre.
Som mange andre Japanske automobil fabrikanter under 2. Verdenskrig,
så slap Mazda ikke fra at hjælpe den Japanske regering under krigen. De fik til opgave at udvikle våben, hvor Mazda opfandt det drabelige Type 99 Riffel. Dog blev det til et hurtigt stop for Mazda’s produktion af våben, efter bombningen i Hiroshima da den Amerikanske hær kastede den første Atombombe over byen.
Efter krigen kom den første bil fra Mazda, hvor det blev til en lille sportsvogn med navnet R360 Coupé. Årene til følge kom Mazda med en række forskellige varebiler til det Japanske erhvervsbrug. Det var ingen hemmelighed at ingeniørerne hos Mazda, var meget inspireret af den tyske bil NSU Ro 80 og dens wankelmotor. En teknik som var helt ny dengang, og noget Mazda selv ville bruge meget tid på at udvikle endnu mere.
Det smarte ved en wankelmotor var at selve motoren ikke var særlig stor, men kunne skabe kræfter nok som det var en V6 eller V8 - motor.
Den første Mazda med wankelmotor var endnu en sportsvogn med navnet Cosmo Sport. Cosmo Sport vækkede stor interesse for den vestlige verden, og det var også den model der gav en invitation hos Mazda at sælge biler uden for hjemlandet Japan. Mazda begyndte straks at spytte forskellige biltype ud på det Europæiske marked. Hertil lagde de liv til velkendte modeller, såsom Mazda 323 , 626 og den store 929. Så var der også sportsvognen RX 3 og senere RX 7. De brugte stadig en wankelmotor, og det gjorde de helt op til 2013. Mazda havde faktisk stor succes med wankelmotoren, og i 1991 vandt de det prestigefyldte Racerløb Le Mans, som det første Japanske hold.
90’erne var året hvor Mazda virkelig var en populær bil herhjemme, og det var også året hvor Mazda byggede biler sammen med Ford. Dog startede partnerskabet med Ford a llerede tilbage i 70’erne, men det var først i 90’erne at Mazda og Ford bilerne ramte Europa. Partnerskabet ende dog i 2011. 90’erne var også året hvor Mazda byggede det, der vil ende som den mest solgte Sportsvogn verden nogensinde havde set. Det startede blot som en hyldest til Lotus biler fra 60’erne, men Mazda’s to-personers Sportsvogn, MX-5 blev en kæmpe succes.
Selvom Mazda har for længst droppet wankelmotoren, stoppede det dem ikke for at prøve noget nyt. I dag kører de fleste nye Mazda med noget de kalder for Skyactiv teknologi. Det er en benzinmotor som ingen andre på marked. Den brænder benzinen mere effektivt af, og vil derfor udslippe færre emissioner og udgive et lavere brændstofforbrug end en almindelig benzinmotor. Systemet findes i Mazda 3, CX30, MX-5 og den store 6.
Mazda 3 er deres bud for en bil i C-segmentet. Den findes også i en større Crossover-variant med navnet CX-30. Mazda har sørget for at man kan mærke det sportslig DNA igennem bilen, og i forhold til mange af de Europæiske konkurrenter, så har Mazda 3 eller CX-30 korte gearskift som det var en Sportsvogn, hvis man vælger den med manuel gear. Er det en familiebil man leder efter, så tilbyder Mazda en 6’er, der findes enten som en Sedan eller Stationcar. Den tilbyder meget udstyr og plads for pengene, og så kan den endda også fås som en SUV med navnet CX-5.
MX-5 er den billigste Sportsvogn på marked, og der er en grund til at det også er den mest solgte Sportsvogn i verden. Nyprisen i dag er langt under 300.000 kr., og ingen andre biler giver køreglæde i den prisgruppe som MX-5 gør. Elbiler er helt nyt for Mazda som så mange Japanske fabrikanter. Dog præsenterede de i år 2020 for MX-30. En moderne elbil til det voksende Crossover-segment.
Brug for hjælp?