Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
TILBUD: SPAR OP TIL 119.999 KR.
Spar 119.999 kr
1.299.900 kr
1.179.901 kr
Land Rover Range Rover sport
5,0 V8 S/C SVR 4x4 550HK 5d 8g Aut.
1.179.901 kr
Nedsat 119.999 kr (før 1.299.900 kr)
Spar 51.000 kr
1.750.000 kr
1.699.000 kr
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.699.000 kr
Nedsat 51.000 kr (før 1.750.000 kr)
Spar 50.000 kr
549.900 kr
499.900 kr
Land Rover Range Rover
3,0 TDV6 Vogue aut.
499.900 kr
Nedsat 50.000 kr (før 549.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Land Rover på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Land Rover fra 15.000 kr
Land Rover Range Rover sport
3,0 SD V6 HSE 4x4 306HK 5d 8g Aut.
259.900 kr
Pris
Land Rover Discovery
4,0 V8
356.000 kr
Pris
Land Rover Range Rover Velar
2,0 D240 HSE aut.
595.000 kr
Pris
Land Rover Discovery Sport
1,5 P300e SE aut.
550.000 kr
Pris
Land Rover Range Rover Velar
3,0 D300 HSE aut.
210.000 kr
Pris
Land Rover Discovery 5
3,0 TD6 HSE aut. 7prs
679.900 kr
Pris
Land Rover Range Rover sport
3,0 SDV6 HSE Dynamic aut.
499.900 kr
Pris
Land Rover Freelander
1,8 i 4x4 117HK Van
15.000 kr
Pris
Land Rover Range Rover evoque
2,2 TD4 Pure aut.
229.500 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Land Rover med Apple CarPlay
Land Rover Range Rover evoque
1,5 P300e SE aut.
589.900 kr
Pris
Land Rover Discovery Sport
1,5 P300e SE aut.
549.900 kr
Pris
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.803.000 kr
Pris
Find leasingtilbud på Land Rover med en lav månedlig ydelse
Land Rover Discovery
4,0 V8
2.246 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Land Rover Range Rover Velar
3,0 D300 R-Dynamic aut. Van
2.380 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Land Rover Range Rover evoque
2,2 SD4 Prestige aut.
2.540 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Land Rover med Android Auto
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic SE aut.
1.629.100 kr
Pris
Land Rover Range Rover
3,0 P550e Autobiography aut.
2.700.000 kr
Pris
Land Rover Range Rover evoque
1,5 P300e Dynamic SE aut.
1.047.400 kr
Pris
Nye annoncer
Land Rover Discovery
4,0 V8
356.000 kr
Pris
Land Rover Range Rover Velar
2,0 D240 HSE aut.
595.000 kr
Pris
Land Rover Discovery Sport
1,5 P300e SE aut.
550.000 kr
Pris
Rækkevidde
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.716.000 kr
Pris
Spar 51.000 kr
1.750.000 kr
1.699.000 kr
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.699.000 kr
Nedsat 51.000 kr (før 1.750.000 kr)
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.777.900 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Land Rover der er til salg med det største batteri
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.777.900 kr
Pris
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic SE aut.
1.629.100 kr
Pris
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.716.000 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Land Rover Range Rover evoque
1,5 P270e Dynamic SE aut.
1.010.806 kr
Pris
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.777.900 kr
Pris
Land Rover Range Rover
4,4 P530 Autobiography aut. LWB 7prs
3.950.500 kr
Pris
Kør grønt
Land Rover Discovery Sport
1,5 P300e SE aut.
550.000 kr
Pris
Land Rover Range Rover evoque
1,5 P300e SE aut.
589.900 kr
Pris
Land Rover Discovery Sport
1,5 P300e SE aut.
549.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.716.000 kr
Pris
Land Rover Range Rover sport
3,0 P550e Autobiography aut.
2.011.800 kr
Pris
Land Rover Range Rover
3,0 P460e Autobiography aut.
2.359.000 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Land Rover Discovery
4,0 V8
356.000 kr
Pris
Land Rover Range Rover evoque
2,0 TD4 Pure 4x4 150HK 5d 9g Aut.
209.213 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Land Rover Range Rover sport
3,0 SDV6 HSE Dynamic aut.
949.700 kr
Pris
Spar 30.000 kr
699.800 kr
669.800 kr
Land Rover Range Rover Velar
3,0 D300 SE aut.
669.800 kr
Nedsat 30.000 kr (før 699.800 kr)
Spar 20.000 kr
434.900 kr
414.900 kr
Land Rover Range Rover sport
3,0 SDV6 HSE aut.
414.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 434.900 kr)
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Land Rover Range Rover
3,0 P550e Autobiography aut.
2.700.000 kr
Pris
Spar 51.000 kr
1.750.000 kr
1.699.000 kr
Land Rover Range Rover sport
3,0 P460e Dynamic HSE aut.
1.699.000 kr
Nedsat 51.000 kr (før 1.750.000 kr)
Spar 10.000 kr
629.900 kr
619.900 kr
Land Rover Range Rover evoque
1,5 P300e SE aut.
619.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 629.900 kr)
Populært udstyr på Land Rover
Android Auto (30)
Apple CarPlay (30)
Alufælge (28)
Parkeringssensor (28)
Navigation (27)
El-ruder (25)
Fartpilot (25)
Klimaanlæg (25)
Bakkamera (24)
LED forlygter (24)
Sædevarme (24)
Elektrisk bagklap (22)
Nøglefri (20)
Soltag (20)
Træk (17)
Blindvinkelassistent (15)
Adaptiv fartpilot (14)
Vognbaneassistent (14)
Dæktryksmåler (13)
Ratvarme (13)
Auto. nødbremse (12)
Adaptiv undervogn (10)
Fjernlysassistent (9)
Aircondition (8)
Auto. parkering (6)
Kurvelys (6)
Xenonlys (6)
Headup display (4)
Panoramatag (4)
Nysynet (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Land Rover, der har et specifikt udstyr. “Android Auto” og “Apple CarPlay” er det mest almindelige udstyr på Land Rover. Du kan også finde Land Rover der kan køre med trailer, da 17 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Land Rover?
Brugte Land Rover
Land Rover var det Engelske svar for den Amerikanske Willys Jeep , og modellens historie startede tilbage i år 1947, to år efter 2. Verdenskrig. Dengang kunne den Engelske hær godt se at de manglede en bil, der minde om hvad Amerikanerne havde bygget under krigen. Et køretøj som kunne køre i alt slags vejr og alt slags terræn. Det var starten af den første model, som de kaldte for Land Rover.
Den første Land Rover, som også blev kaldt for Serie 1, blev bygget af den Engelske Rover koncern. Man udnyttede Land Rover’s chassis til at bygge forskellige modeller af den, hvor der b.la. kom en militær ambulance ud af den. Noget der gjorde Land Rover utrolig, var dens unikke evner til at kunne køre Off-Road end andre biler, og hurtigt blev Land Rover populær hos civile personer, og det var også især landmændene der købte dem dengang.
I 1969 udvide Rover programmet med en ny model, som fik tildelt navnet Range Rover. Navnet Range Rover gjorde man for at skelne Land Rover fra Range Rover, da Range Rover skulle ses som en personbil end hvad Land Rover havde tilbudt. Jeep havde allerede gjort det samme, hvor de dengang kom med en model kaldet Wagoneer, men til forskel var Range Rover’eren bygget til at være luksusbil. Den første Range Rover bliver bygget helt op til 1996.
I starten af 80’erne introducer Land Rover en ny version af den originale model fra 40’erne. Den hedder Defender, og kan fås i en 90 og 127- udgave, hvad er opkaldt efter hjulstørrelsen på den. Defenderen bliver populær som militær bil og erhvervsbil verden over.
I 1994 overtog BMW Land - og Range Rover, og dertil kom en helt ny Range Rover som var modellen der gjorde mærket populær hos de velhavende. Modellen hed fortsat bare Range Rover, og var også den første til at modtage en BMW-motor.
Årene inden BMW overtog mærket, kom Land Rover ud med en model kaldet Discovery, som var den største model Land Rover havde bygget. Den var skabt til at kunne køre steder andre biler ikke kunne med sine Off-Road evner. Modellen blev også solgt i Japan med et Honda logo på fronten. Den hed Honda Crossroad.
Måske var Range Rover et mærke for de velhavende, men i 1996 introducerede Land Rover for den lille model kaldet Freelander, som var til at betale for dengang. Dog blev modellen aldrig rigtig populær.
Salget begyndete virkelig at tag fart igennem 00’erne, hvor mærket for alvor blev set som et prestige bilmærke at eje. Det var især med den nye Range Rover fra 2001, som bliver den mest populære model mærket havde bygget. Land Rover blev også sammenlignet med de dyre Luksus Sedan’er fra Tyskland, trods for at Range Rover kun kunne købes som en SUV.
Dog solgte BMW Land Rover til Ford i 2001, og de havde planer om at gøre Land Rover til en mere moderne bil end det nogensinde havde været før. Dog beholdte BMW stadig på Range Rover, som de først solgte til Ford i 2006. Den første model fra Land Rover, under Ford-perioden, var en ny generation af Discovery. Den var nu blevet mere civiliseret og en praktisk familiebil, som kunne rumme op til 7-personer. Dog kunne den stadig køre steder andre i klassen ikke kunne med sine utrolige Off-Road egenskaber.
I 2008 sælger Ford Land Rover, Range Rover og Jaguar til indiske TATA Motors, som har eget mærkerne siden.
Siden 80’erne havde man holdt live i Defender’en, som igennem årene havde fået nyt design og moderne motorer. Desværre måtte Land Rover indse at modellen ikke kunne bestå de hårde Emissionskrav, og i 2016 stoppede produktionen af Defender’en. Dog skete det med et brag, hvor en begrænset udgave kaldet Works, fik en V8 motor med hele 405 hk.
I dag findes mærkerne Range Rover og Land Rover endnu, og de bygger også stadig den store velkendte Discovery og den luksuriøse Range Rover. Dog har man igennem tiden også introduceret for en mindre Range Rover Sport. Den er bygget på den større Range Rover, men er en smule mindre.
I disse tider har man også gjort Range Rover grøn med introduktionen af Range Rover Sport Plug In-Hybrid. For de fartglade findes der også en SVR-udgave, som står for Special Vehicle Racing, og betyder at man har gjort den virkelig hurtig med hele 575 hk fra en V8 med kompressor.
Freelander’en blev aldrig populær, men i stedet kom der to modeller som overtog for den. Den ene hed Evoque, som var en flot lille kompakt model fra Land Rover. Den anden hed Discovery Sport, der i sit design lignende en formindsket udgave af den større Discovery. Begge biler kan i dag også fås i en Plug In-Hybrid version, der får hjælp af en lille tre-cylindredet motor med over 300 hk.
I 2020 vælger man at genoplive den legendariske Defender, som vil kunne fås i en tre - og femdørs version. Desuden bliver en varebil også introduceret, samt en ny hurtig model med V8-motor som i de gamle dage.
Brug for hjælp?