Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Honda modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 25.000 KR.
Spar 25.000 kr
474.700 kr
449.700 kr
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
449.700 kr
Nedsat 25.000 kr (før 474.700 kr)
Spar 20.100 kr
319.900 kr
299.800 kr
Honda CR-V
2,0 i-MMD Lifestyle E-CVT
299.800 kr
Nedsat 20.100 kr (før 319.900 kr)
Spar 20.000 kr
359.900 kr
339.900 kr
Honda CR-V
2,0 i-MMD Elegance E-CVT
339.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 359.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Honda på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Honda fra 44.990 kr
Honda Jazz
1,4 Exclusive
44.990 kr
Pris
Honda Civic
1,5 VTEC Turbo Sport
168.900 kr
Pris
Honda CR-V
1,6 i-DTEC Elegance
154.800 kr
Pris
Honda HR-V
1,5 i-VTEC Executive CVT
149.900 kr
Pris
Honda Civic
1,8 Executive
59.900 kr
Pris
Spar 2.000 kr
164.500 kr
162.500 kr
Honda Civic
1,5 VTEC Turbo Executive CVT
162.500 kr
Nedsat 2.000 kr (før 164.500 kr)
Honda Jazz
1,5 i-MMD Executive eCVT
184.900 kr
Pris
Honda Civic
1,8 Sport
54.900 kr
Pris
Honda Civic
1,6 i-DTEC Sport
89.500 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Honda med Apple CarPlay
Spar 10.000 kr
169.900 kr
159.900 kr
Honda Civic
1,6 i-DTEC Elegance
159.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 169.900 kr)
Honda e
EL Advance CVT 154HK 5d Aut.
159.800 kr
Pris
Spar 20.100 kr
319.900 kr
299.800 kr
Honda CR-V
2,0 i-MMD Lifestyle E-CVT
299.800 kr
Nedsat 20.100 kr (før 319.900 kr)
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Honda med Android Auto
Honda e
Advance
154.900 kr
Pris
Honda Civic
1,5 VTEC Turbo Sport+ CVT
189.500 kr
Pris
Spar 7.500 kr
420.000 kr
412.500 kr
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
412.500 kr
Nedsat 7.500 kr (før 420.000 kr)
Brug for plads?
Honda Civic
1,6 i-DTEC Comfort Tourer
79.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
99.800 kr
89.800 kr
Honda Accord
2,4 Executive Tourer aut.
89.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 99.800 kr)
Spar 5.000 kr
114.400 kr
109.400 kr
Honda Civic
1,8 i-VTEC Elegance Tourer
109.400 kr
Nedsat 5.000 kr (før 114.400 kr)
Nye annoncer
Honda Jazz
1,4 Exclusive
44.990 kr
Pris
Honda Civic
1,6 i-DTEC Elegance
129.900 kr
Pris
Honda Civic
1,5 VTEC Turbo Sport
168.900 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 10.000 kr
264.900 kr
254.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
254.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 264.900 kr)
Spar 5.000 kr
254.900 kr
249.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
249.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 254.900 kr)
Honda e:Ny1
Advance
274.900 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Honda der er til salg med det største batteri
Spar 5.000 kr
254.900 kr
249.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
249.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 254.900 kr)
Spar 10.000 kr
264.900 kr
254.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
254.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 264.900 kr)
Honda e:Ny1
Advance
274.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Honda e
Advance
214.900 kr
Pris
Spar 25.000 kr
474.700 kr
449.700 kr
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
449.700 kr
Nedsat 25.000 kr (før 474.700 kr)
Honda e:Ny1
Advance
274.900 kr
Pris
Kør grønt
Honda Jazz
1,5 i-MMD Executive eCVT
184.900 kr
Pris
Honda Jazz
1,5 i-MMD Executive eCVT
184.900 kr
Pris
Spar 20.100 kr
319.900 kr
299.800 kr
Honda CR-V
2,0 i-MMD Lifestyle E-CVT
299.800 kr
Nedsat 20.100 kr (før 319.900 kr)
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 7.500 kr
420.000 kr
412.500 kr
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
412.500 kr
Nedsat 7.500 kr (før 420.000 kr)
Spar 5.000 kr
474.900 kr
469.900 kr
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
469.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 474.900 kr)
Spar 25.000 kr
474.700 kr
449.700 kr
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
449.700 kr
Nedsat 25.000 kr (før 474.700 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Honda CR-V
1,6 i-DTEC Elegance
154.800 kr
Pris
Honda Civic
1,6 i-DTEC Sport
89.500 kr
Pris
Spar 5.000 kr
94.900 kr
89.900 kr
Honda Civic
1,4 i-VTEC Comfort
89.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 94.900 kr)
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Honda CR-V
1,6 i-DTEC Comfort
179.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
99.800 kr
89.800 kr
Honda Accord
2,4 Executive Tourer aut.
89.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 99.800 kr)
Spar 25.000 kr
474.700 kr
449.700 kr
Honda CR-V
2,0 e:PHEV Advance Tech
449.700 kr
Nedsat 25.000 kr (før 474.700 kr)
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Spar 5.100 kr
255.000 kr
249.900 kr
Honda e:Ny1
Elegance
249.900 kr
Nedsat 5.100 kr (før 255.000 kr)
Honda e:Ny1
Advance
274.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
254.900 kr
249.900 kr
Honda e:Ny1
Advance
249.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 254.900 kr)
Populært udstyr på Honda
Fartpilot (70)
Sædevarme (69)
Alufælge (68)
El-ruder (68)
Klimaanlæg (62)
Parkeringssensor (46)
Bakkamera (43)
Navigation (43)
LED forlygter (40)
Vognbaneassistent (37)
Aircondition (36)
Træk (36)
Adaptiv fartpilot (26)
Dæktryksmåler (26)
Nøglefri (26)
Apple CarPlay (25)
Android Auto (22)
Soltag (22)
Blindvinkelassistent (21)
Auto. nødbremse (20)
Fjernlysassistent (17)
Auto. parkering (10)
Elektrisk bagklap (10)
Xenonlys (7)
Ratvarme (6)
Headup display (3)
Panoramatag (3)
Kurvelys (2)
Nysynet (2)
Adaptiv undervogn (1)
Nightvision (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Honda, der har et specifikt udstyr. “Fartpilot” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Honda. Du kan også finde Honda der kan køre med trailer, da 36 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Honda?
Brugte Honda
Honda’s historie startede tilbage i begyndelsen af 1900-tallet. Den unge Soichiro Honda havde en kæmpe passion for alt slags køretøjer. Han brugte sine unge dage med at hjælpe til at udvikle racerbiler i hjemlandet Japan - og engang imellem kørte han også selv race i dem.
I år 1937 begyndte Soichiro at udvikle stempelringe til biler, og han var heldig at få en eksklusiv kontrakt med Toyota, som han desværre også hurtig mistede igen på grund af dårlig kvalitet af hans stempelringe. Det hele vende dog sig om igen, efter han var startede på ingeniørskolen, og et par besøg hos Toyota for at lære og forstå kunsten i at bygge stempelringe. Det gjorde at han fik lov til at udvikle og bygge stempelringe igen for Toyota, og denne gang var kvaliteten god nok for Toyota.
Det var Først i 1949 at Soichiro startede det som vi i dag kender som Honda Honda Motor Co., Ltd. eller bare Honda. Det startede først med motorcykler, og det var også året at deres første motorcykel med navnet Dream D-Type så lyset. Faktisk fik Honda e n så stor succes med motorcykler, at i dag er Honda de største fabrikanter inden for motorcykler.
Den første Honda på fire hjul var dog en arbejdsbil for det Japansk folk. Modellen hed T360, og var en lille Pickup med en motorstørrelse på kun 356 cc. Det gjorde nemlig at den blev kategoriseret som det Japan kalder for en “Kei-car”. At afgiften var laver på grund af den lille motorstørrelse. T360 var ikke den eneste bil fra Honda, hvor en sportsvogn kaldet S500 så lyset. Motoren var den samme fra T360, men man havde dog boret motoren op til 531 cc.
Honda prøvede lykken uden for Japan, og i 1959 sagde Honda god dag til det Amerikanske marked med en lille model med navnet N600, og ikke mere end et år ramte Honda det Europæiske marked. Her blev vi Europæere budt velkommen til modeller som Civic og Accord.
I 90’erne ændrede Honda filosofi med deres biler, og nu skulle en Honda være et bilmærke med racer gener. Den første Sportslig Honda de præsenterede var Sportsvognen NSX, som stod for New Sportscar eXperimental. NSX mindede meget om en Ferrari fra samme tid, men havde holdbarheden, som en Honda nu var kendt for. Den var også udviklet sammen med den Brasilianske racerkører Ayrton Senna.
Hvis man var ung i 90’erne, vidste man at en Honda Civic var en meget hurtig bil til ikke så mange penge. Det skyldes at de fleste Civic’er - og øvrige Honda’er - var udstyret med noget Honda kaldte V-TECH, som stod for Variable Valve Timing. Det gjorde ikke kun bilen mere økonomisk, men at den også kunne tage høje omdrejninger, og det var et hit for Honda e jerne.
Hen imod slutningen af 90’erne, blev de helt vilde Honda introduceret med Type-R i navnet. Den første Civic Type-R var dog kun bygget for det Japanske marked, hvor man ellers skulle vente til 2001 for opleve den vilde lomme GTi. Dog kunne en Integra og Accord Type R godt købes i Danmark årene inde.
Det er ikke for sjovt at Honda har igennem årene vundet titler som årets brugtbil og endda også titlen som årets bil. Honda har nemlig et godt ry for sin holdbarhed. Accord’en var i mange år den mest populære Honda herhjemme, men den model tog Honda af programmet i Europa da året ramte 2015. Dog har man siden 70’erne kunne købe den mindre Civic. Civic’en er en bil i C-segmentet, og selvom den ser mere civil ud, så er det en bil der gemmer på sportslig køreenskaber.
Der findes også den mindre Jazz, og selvom den er mindre end Civic’en, så tilbyder Jazz’en utroligt meget kabineplads, trods for sin størrelse. Tilfælles for dem begge, tilbyder Honda også noget de kalder for “Magic Seat”. Magic Seat er standard på nogle af deres modeller, hvor man kunne løfte de bagerste sæder helt op, og så er der lige pludselig plads til en masse ting, såsom en hel cykel eller flyttekasserne.
Crossover har dog aldrig været Honda’s stærkeste side, hvor modellen HR-V aldrig blev et hit herhjemme. Dog var sagen anderledes med den større CR-V SUV. Den startede livet som en mindre SUV i 90’erne, og i dag er det en forholdsvis stor bil. CR-V kan også fås som en Hybrid, og snart kommer en ny HR-V med Hybridteknik.
Af elektrificeret biler har Honda i mange år været nogle af de første sammen med Toyota. Allerede med gengivelsen af sportsvognen Honda CR-Z Hybrid og den første Jazz Hybrid, var Honda de første Hybridteknik i de klasser. Desværre var det også skuffende biler, fordi at teknikken ikke var på sin plads dengang.
Fremtiden bliver elektrisk hvis man spørg Honda, hvor den tidligere nævnte kommende Honda HR-V er på vej. Dog laver Honda også en fuldblods elbil med modellen Honda E. Honda E er en lille elektrisk livsstilsbil med et retro design, der stammer tilbage fra den første Honda Civic . I kabinen er den dog knap så reto, hvor den har sat standarden for kabinedesign i klassen. Den er nemlig udstyret med ikke mindre end fem skærme i kabinen!.
Brug for hjælp?