Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Chevrolet modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 50.000 KR.
Spar 50.000 kr
499.900 kr
449.900 kr
Chevrolet Chevelle
Coupé
449.900 kr
Nedsat 50.000 kr (før 499.900 kr)
Spar 5.000 kr
39.900 kr
34.900 kr
Chevrolet Spark
1,0 Life
34.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 39.900 kr)
Spar 3.000 kr
32.900 kr
29.900 kr
Chevrolet Spark
1,0 LS
29.900 kr
Nedsat 3.000 kr (før 32.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Chevrolet på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Chevrolet fra 24.900 kr
Chevrolet Spark
1,2 LT (ESP) 82HK 5d
32.900 kr
Pris
Chevrolet Aveo
1,2 LS ECO
27.900 kr
Pris
Chevrolet Aveo
1,2 Base
34.900 kr
Pris
Chevrolet Aveo
1,2 LT
39.500 kr
Pris
Chevrolet Spark
1,0 Life+ 68HK 5d
29.900 kr
Pris
Chevrolet Cruze
2,0 VCDi 163 LS
59.800 kr
Pris
Chevrolet Aveo
1,2 LT ECO
24.900 kr
Pris
Chevrolet Lacetti
1,8 CDX
24.900 kr
Pris
Chevrolet Spark
1,2 LS
39.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Chevrolet med Apple CarPlay
Spar 4.000 kr
50.000 kr
46.000 kr
Chevrolet Cruze
1,6 LS
46.000 kr
Nedsat 4.000 kr (før 50.000 kr)
Find leasingtilbud på Chevrolet med en lav månedlig ydelse
Chevrolet Camaro
6,2 ZL1 V8 588HK 2d 6g
2.812 kr/mdr
Flexleasing inkl. moms
Chevrolet Corvette
6,2 Stingray Convertible
4.730 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Chevrolet med Android Auto
Spar 4.000 kr
50.000 kr
46.000 kr
Chevrolet Cruze
1,6 LS
46.000 kr
Nedsat 4.000 kr (før 50.000 kr)
Nye annoncer
Chevrolet Spark
1,2 LT (ESP) 82HK 5d
32.900 kr
Pris
Chevrolet Aveo
1,2 LS ECO
27.900 kr
Pris
Chevrolet Aveo
1,2 Base
34.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Spar 50.000 kr
499.900 kr
449.900 kr
Chevrolet Chevelle
Coupé
449.900 kr
Nedsat 50.000 kr (før 499.900 kr)
Chevrolet Spark
1,2 LT
58.900 kr
Pris
Chevrolet Camaro
6,2 ZL1 V8 588HK 2d 6g
309.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Chevrolet Aveo
1,2 LT ECO
24.900 kr
Pris
Chevrolet Aveo
1,2 LS ECO
27.900 kr
Pris
Spar 3.000 kr
32.900 kr
29.900 kr
Chevrolet Spark
1,0 LS
29.900 kr
Nedsat 3.000 kr (før 32.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Chevrolet Spark
1,2 LTZ
39.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Chevrolet Aveo
1,2 LS ECO
27.900 kr
Pris
Chevrolet Aveo
1,2 Base
34.900 kr
Pris
Chevrolet Cruze
1,8 LT 141HK Stc
37.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Chevrolet Aveo
1,2 LT ECO
24.900 kr
Pris
Chevrolet Spark
1,2 LTZ
44.900 kr
Pris
Chevrolet Spark
1,2 LT
58.900 kr
Pris
Populært udstyr på Chevrolet
El-ruder (29)
Aircondition (21)
Sædevarme (18)
Alufælge (15)
Parkeringssensor (12)
Fartpilot (11)
Klimaanlæg (11)
Træk (8)
Navigation (3)
Nysynet (3)
Android Auto (1)
Apple CarPlay (1)
Dæktryksmåler (1)
Soltag (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Chevrolet, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Aircondition” er det mest almindelige udstyr på Chevrolet. Du kan også finde Chevrolet der kan køre med trailer, da 8 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Chevrolet?
Brugte Chevrolet
Chevrolet er et af de store Amerikanske bilgiganter, og en del af GM-koncernen. Mærkets historie starter helt tilbage i år 1911, hvor Chevrolet Motor Company startede ud som et meget eksklusivt bilmærke for de mere velhavende mennesker.
Manden bag mærket hed Louis Chevrolet, som var tidligere racerkører og kom fra Schweiz. I starten af sin karrierer kørte han racerbil for Italienske FIAT, men hurtigt fik han et job i Philadelphia hos et firma der hed The Autocar Company.
Dengang var hans opgave at udvikle racerbiler med forhjulstræk, hvad dengang ikke var set før. Mulighederne var store i Amerika og det ville han udnytte. derfor fik han sin bror med på ideén, om at starte deres helt eget bilmærke kaldet Chevrolet .
I Europa så man ikke så meget til det Amerikanske mærke i starten. Dog havde man kendskab til nogle af deres sportslige modeller, såsom Camaro, Chevelle SS og Corvette’en.
Det var også først gennem 90’erne, at Chevrolet begyndte at introducere biler specielt bygget for os europæer, hvor modeller som Lumina og Alero så lyset. Dog var bilerne svære at sælge på det gamle kontinent, da af afgiften var altid noget højrer for importeret Amrikanske biler end andre mærker. I 00’erne blev den større SUV blazer introduceret for det Europæiske marked.
Da Chevrolet var en del af GM-koncernen, fik man den idé at omdøbe det Koreanske mærke Daewoo til Chevrolet i starten af 00’erne, hvor Chevrolet i Europa var bygget til Europa. Det betød at Chevrolet nu brugte dele fra ældre Opel’er, som Daewoo havde gjort mange år før inden. Da bilerne var bygget i Europa, betød det også at afgiften var noget laver end tidligere.
Det var starten på Chevrolet’s store succes i Europa, selvom mærket nu mere var Opel end “Chevrolet”. Omkring 2008 gik det for alvor stærkt for det Amerikanske mærke, hvor modellen Cruze blev introduceret. Den var bygget på en Opel Astra , derfor brugte den også et mere europæiske venligt motorprogram da det var samme motorer fra Opel. Cruze var en Sedan, men kom også til sidst i en Stationcar.
Fra Cruze blev der også plads til en MPV. Modellen hed Olando, og igen var den bygget fra et eksisterende Opel-produkt. Orlando var en moderne MPV, men det der gjorde den populær var den lave startpris dengang, og det var noget konkurrenterne ikke kunne hamle op med.
Dog var den mindste model den mest populære model herhjemme. Modellen i tale hed Spark, som virkelig slog igennem de danske salgslister dengang. Spark’en var en billig bil, men i forhold til konkurrenterne var den godt udstyret, samtidig kørte den heller ikke dårligt.
I 2013 kom den kedelige melding om at Chevrolet måtte forlade det Europæiske marked, trods for den enorme succes de havde herover. I 2015 var det så helt slut med at kunne købe mærket i Europa. Dog kunne man stadig købe de vilde modeller som Camero eller Corvette endnu, hvor det skete gennem udvalgte forhandler, men at finde en officielt Chevrolet forhandler var helt slut.
Heldigvis betød det ikke at man nu stod med en bil ikke længere kunne få dele til eller servicer mere. Da Chevrolet bund og grund var en Opel, så var det ikke særligt svært at finde dele til dem end andre Europæiske mærker.
Brug for hjælp?