Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
TILBUD: SPAR OP TIL 80.000 KR.
Spar 80.000 kr
1.019.900 kr
939.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive30d M-Sport aut.
939.900 kr
Nedsat 80.000 kr (før 1.019.900 kr)
Spar 70.000 kr
799.900 kr
729.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive30d M-Sport aut. 7prs
729.900 kr
Nedsat 70.000 kr (før 799.900 kr)
Spar 40.000 kr
939.900 kr
899.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
899.900 kr
Nedsat 40.000 kr (før 939.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en BMW X5 på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en fra 229.995 kr
BMW X5
3,0 M50d xDrive aut. 7prs
1.199.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
829.000 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive40d aut.
299.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
775.000 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
789.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
794.800 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
799.900 kr
Pris
Spar 20.100 kr
879.900 kr
859.800 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
859.800 kr
Nedsat 20.100 kr (før 879.900 kr)
BMW X5
3,0 xDrive30d aut.
229.995 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse BMW X5 med Apple CarPlay
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
799.900 kr
Pris
Spar 20.100 kr
879.900 kr
859.800 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
859.800 kr
Nedsat 20.100 kr (før 879.900 kr)
BMW X5
3,0 xDrive50e M-Sport+ aut.
1.249.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på BMW X5 med en lav månedlig ydelse
Spar 1.000 kr
2.495 kr
1.495 kr
BMW X5
3,0 M50d xDrive aut. Van
1.495 kr/mdr
Nedsat 1.000 kr (før 2.495 kr)
BMW X5
3,0 xDrive40d aut.
2.672 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
BMW X5
3,0 xDrive30d M-Sport aut. Van
2.825 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse BMW X5 med Android Auto
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
839.800 kr
Pris
Spar 70.000 kr
799.900 kr
729.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive30d M-Sport aut. 7prs
729.900 kr
Nedsat 70.000 kr (før 799.900 kr)
Spar 80.000 kr
1.019.900 kr
939.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive30d M-Sport aut.
939.900 kr
Nedsat 80.000 kr (før 1.019.900 kr)
Nye annoncer
BMW X5
3,0 M50d xDrive aut. 7prs
1.199.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive30d aut. 7prs
109.900 kr
Pris
Rækkevidde
BMW X5
3,0 xDrive50e M-Sport+ aut.
1.249.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
794.800 kr
Pris
Spar 20.100 kr
879.900 kr
859.800 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
859.800 kr
Nedsat 20.100 kr (før 879.900 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de BMW X5 der er til salg med det største batteri
BMW X5
3,0 xDrive50e M-Sport+ aut.
1.249.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
794.800 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
839.800 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
BMW X5
3,0 xDrive50e M-Sport+ aut.
1.249.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
839.900 kr
829.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
829.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 839.900 kr)
Spar 40.000 kr
939.900 kr
899.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
899.900 kr
Nedsat 40.000 kr (før 939.900 kr)
Kør grønt
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
829.000 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
775.000 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
789.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
BMW X5
3,0 xDrive50e M-Sport+ aut.
1.249.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
839.800 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
775.000 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
BMW X5
3,0 xDrive40d aut.
299.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive30d aut.
229.995 kr
Pris
BMW X5
4,4 xDrive50i aut.
524.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Spar 20.000 kr
399.900 kr
379.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive30d aut.
379.900 kr
Nedsat 20.000 kr (før 399.900 kr)
Spar 49.000 kr
959.000 kr
910.000 kr
BMW X5
3,0 45e SUV xDrive Steptronic
910.000 kr
Nedsat 49.000 kr (før 959.000 kr)
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
BMW X5
3,0 xDrive50e M-Sport+ aut.
1.249.900 kr
Pris
Spar 40.000 kr
939.900 kr
899.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
899.900 kr
Nedsat 40.000 kr (før 939.900 kr)
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
775.000 kr
Pris
Populært udstyr på BMW X5
Alufælge (25)
Parkeringssensor (25)
Navigation (24)
Sædevarme (24)
El-ruder (23)
Fartpilot (23)
Elektrisk bagklap (22)
Nøglefri (22)
Klimaanlæg (21)
Bakkamera (20)
LED forlygter (20)
Adaptiv fartpilot (19)
Soltag (19)
Headup display (18)
Vognbaneassistent (18)
Auto. parkering (17)
Fjernlysassistent (16)
Ratvarme (15)
Apple CarPlay (14)
Auto. nødbremse (14)
Blindvinkelassistent (14)
Træk (14)
Android Auto (13)
Dæktryksmåler (13)
Adaptiv undervogn (11)
Aircondition (10)
Kurvelys (9)
Xenonlys (5)
Nightvision (2)
Nysynet (1)
Panoramatag (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte BMW X5 der har et specifikt udstyr. “Alufælge” og “Parkeringssensor” er det mest almindelige udstyr på BMW X5. Du kan også finde en BMW X5 der kan køre med trailer, da 14 biler har anhængertræk.
Hvad koster en BMW X5?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt BMW X5 kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for BMW X5 varierer mellem 60.000 og 1.249.900 kr. XDrive45e M-Sport aut.-varianten ligger mellem 775.000 og 899.900 kr., mens XDrive45e M-Sport+ aut.-varianten koster mellem 779.900 og 829.900 kr.
Der er 47 forhandlere på Bilhandel der sælger BMW X5 - her er 9 udvalgte
Populære farver for BMW X5
Alternativer til BMW X5
Hvordan sælger jeg en BMW X5?
Brugte BMW X5
Det er ikke overraskende at SUV’er aldrig har solgt ligeså godt som de mindre personbiler i Danmark. Dog har X5’eren altid været en darling hos de danske familier – og det er der en god grund til. BMW kalder den selv for Sport Active Vehicle med god grund. X5 er nemlig brugbar til meget. Pladsen er god, funktionelle løsninger og så kører den som en personbil med et sportsligpræg. Man kan se det i sloganet, BMW udvikler kun biler med køreglæde, uanset størrelse eller motor. Og der skuffer BMW X5 heller ikke. Med den nye X5 lige præsenteret, betyder det at 2013-udgaven, kaldet F13, er et interessant bud på brugt marked. Selvom den årgang kom eksklusivt med en 2-liter diesel med 218 hk og 450Nm, så valgte de fleste dansker den med den større 3-liter diesel. Den motor kunne fås i tre forskellige varianter. XDrive30d 258 hk og 560Nm, XDrive40d 313 hk og 630Nm og så den helt vilde M50d XDrive med 381 Hk og 740Nm. Bortset fra den 2-liter diesel, kom alle X5’er standard med deres firehjulstræk kaldet XDrive og et otte-trins ZF-automatgear. Med et ekstrakryds på udstyrs listen, kom visse udgaver med et ekstra sæderække til at kunne rumme syv-personer, hvad gør X5 eminent til de større familier.
I begyndelsen af årtusindskiftet, fik BMW den idé at de også ville skabe en stor SUV, der skulle konkurrer imod Mercedes ML, Range Rover og Jeep Grand Cherokee . SUV’en fik navnet X5, og var baseret på E39 5-Serien. Dog var det ikke en SUV, der øvrigt stod for Sport Utility Vehicle, men retter hvad BMW selv kaldte for SAV, Sport Active Vehicle. BMW X5 var nemlig ikke som de andre SUV’er på marked. Dette var en bil til alt slags brug. Familie, livsstil eller bare arbejde. BMW X5 kunne fås med enten baghjulstræk eller firehjulstræk og et valg imellem rækkesekser til ottecylinderet benzin - og dieselmotorer. I 2004 modtog den et mindre Facelift, hvor den fik en større V8’er.
Anden generation så lyset i 2006 med et mere ”Rugged” design. BMW X5 kunne nu kun fås med automatgear og blev også introduceret med BMW’s iDrive system. Motorprogrammet forsatte med valget af enten seks -eller ottecylinder. Større var den også blevet, hvor man nu kunne tilkøbe et ekstra sæderække, hvad gjorde X5’eren til en syv-personers SAV.I 2008 eksperimenterede BMW med deres modeller, hvor de præsenterede for en X6. Forskellen var at X6 bund og grund var en Coupé-udgave af X5’eren. I 2009 rykkede BMW X5 til et nyt marked for hurtige SUV’er. X5M var den første SUV/SAV, udviklet af BMW’s Racerafdeling M-Performance. Motoren var lånt fra dengang BMW M5 , hvad var en 4,4-liter V8 med to turboer og 555 Hk. I 2010 modtog den et mindre Facelift
Først i 2013 kom tredje generation på marked. Designet var meget som før, trods for BMW’s velkendte nyrer var blevet større. Igen kunne man vælge den med seks og ottecylinder, men en firecylindret 2-liter diesel blev introduceret sammen med en 2-liter Hybrid. Endnu en BMW X5 M kom på marked med en 4,4-liter V8, to turboer og 575 hk. Dog som noget nyt, blev en diesel udgave kaldet M50d også introduceret med 381 hk og 740Nm. Motoren var en 3-liter rækkesekser diesel med hele fire turboer
Allerede i 2018 blev fjerde gernation præsenteret. Designet var meget det samme som før, hvor BMW dog havde gjort dens nyrer endnu større. Det var også den første SUV/SAV fra BMW, som modtog deres nye 12,3” digitale instrumentering og et kæmpe 12,3” touchskærm. Motorprogrammet var gået tilbage til kun seks og ottecylinder, hvad betød at X5 var den eneste i den europæiske klasse med en ottecylindret motor i den civile udgave. Året efter blev en X5M præsenteret med 600 eller 625 hk i Competition-udgaven. En ny M50d top diesel blev også præsenteret nu med 400 hk og 760Nm forsat fra en 3-liter rækkesekser med fire turboer.
Brug for hjælp?