Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
TILBUD: SPAR OP TIL 80.000 KR.
Spar 80.000 kr
775.000 kr
695.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
695.000 kr
Nedsat 80.000 kr (før 775.000 kr)
Spar 54.000 kr
829.000 kr
775.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
775.000 kr
Nedsat 54.000 kr (før 829.000 kr)
Spar 40.400 kr
789.900 kr
749.500 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
749.500 kr
Nedsat 40.400 kr (før 789.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en BMW X5 på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en BMW X5 fra 119.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive30d M-Sport aut.
939.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
649.800 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive30d aut. 7prs
119.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
789.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
829.800 kr
Pris
Spar 24.945 kr
899.945 kr
875.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
875.000 kr
Nedsat 24.945 kr (før 899.945 kr)
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
926.250 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
849.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
799.800 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse BMW X5 med Apple CarPlay
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
829.800 kr
Pris
Spar 24.945 kr
899.945 kr
875.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
875.000 kr
Nedsat 24.945 kr (før 899.945 kr)
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
926.250 kr
Pris
Find leasingtilbud på BMW X5 med en lav månedlig ydelse
BMW X5
3,0 xDrive40d aut.
2.672 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Spar 1.249 kr
3.999 kr
2.750 kr
BMW X5
3,0 M50D D XDrive Steptronic 381HK 5d 8g Aut.
2.750 kr/mdr
Nedsat 1.249 kr (før 3.999 kr)
BMW X5
3,0 xDrive40d M-Sport aut.
3.022 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse BMW X5 med Android Auto
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
849.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
799.800 kr
Pris
Spar 54.000 kr
829.000 kr
775.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
775.000 kr
Nedsat 54.000 kr (før 829.000 kr)
Nye annoncer
BMW X5
3,0 xDrive30d M-Sport aut.
939.900 kr
Pris
Rækkevidde
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
829.800 kr
Pris
Spar 54.000 kr
829.000 kr
775.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
775.000 kr
Nedsat 54.000 kr (før 829.000 kr)
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
649.800 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de BMW X5 der er til salg med det største batteri
Spar 10.000 kr
839.900 kr
829.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
829.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 839.900 kr)
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
799.800 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
849.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Spar 24.945 kr
899.945 kr
875.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
875.000 kr
Nedsat 24.945 kr (før 899.945 kr)
Spar 10.000 kr
839.900 kr
829.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
829.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 839.900 kr)
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
926.250 kr
Pris
Kør grønt
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
649.800 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
789.900 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
829.800 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
799.800 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
829.800 kr
Pris
Spar 80.000 kr
775.000 kr
695.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
695.000 kr
Nedsat 80.000 kr (før 775.000 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Spar 4.000 kr
519.000 kr
515.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive40d M-Sport aut.
515.000 kr
Nedsat 4.000 kr (før 519.000 kr)
BMW X5
3,0 xDrive40d aut.
299.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
144.500 kr
139.500 kr
BMW X5
4,8 xDrive48i aut. 7prs
139.500 kr
Nedsat 5.000 kr (før 144.500 kr)
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Spar 40.000 kr
290.000 kr
250.000 kr
BMW X5
3,0 M50D D XDrive Steptronic 381HK 5d 8g Aut.
250.000 kr
Nedsat 40.000 kr (før 290.000 kr)
BMW X5
3,0 xDrive30d aut. 7prs
379.500 kr
Pris
Spar 10.000 kr
379.900 kr
369.900 kr
BMW X5
3,0 xDrive30d aut.
369.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 379.900 kr)
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
829.800 kr
Pris
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport+ aut.
789.900 kr
Pris
Spar 80.000 kr
775.000 kr
695.000 kr
BMW X5
3,0 xDrive45e M-Sport aut.
695.000 kr
Nedsat 80.000 kr (før 775.000 kr)
Populært udstyr på BMW X5
Alufælge (25)
Parkeringssensor (25)
El-ruder (24)
Fartpilot (24)
Klimaanlæg (24)
Navigation (23)
Sædevarme (23)
Nøglefri (22)
LED forlygter (21)
Bakkamera (19)
Elektrisk bagklap (19)
Fjernlysassistent (17)
Soltag (17)
Adaptiv fartpilot (16)
Headup display (16)
Træk (16)
Aircondition (15)
Vognbaneassistent (15)
Apple CarPlay (14)
Auto. parkering (12)
Dæktryksmåler (12)
Android Auto (11)
Blindvinkelassistent (11)
Auto. nødbremse (10)
Kurvelys (10)
Adaptiv undervogn (9)
Ratvarme (9)
Xenonlys (7)
Nysynet (1)
Panoramatag (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte BMW X5, der har et specifikt udstyr. “Alufælge” og “Parkeringssensor” er det mest almindelige udstyr på BMW X5. Du kan også finde BMW X5 der kan køre med trailer, da 16 biler har anhængertræk.
Der er 40 forhandlere på Bilhandel der sælger BMW X5 - her er 9 udvalgte
Alternativer til BMW X5
Hvordan sælger jeg en BMW X5?
Brugte BMW X5
Det er ikke overraskende at SUV’er aldrig har solgt ligeså godt som de mindre personbiler i Danmark. Dog har X5’eren altid været en darling hos de danske familier – og det er der en god grund til. BMW kalder den selv for Sport Active Vehicle med god grund. X5 er nemlig brugbar til meget. Pladsen er god, funktionelle løsninger og så kører den som en personbil med et sportsligpræg. Man kan se det i sloganet, BMW udvikler kun biler med køreglæde, uanset størrelse eller motor. Og der skuffer BMW X5 heller ikke. Med den nye X5 lige præsenteret, betyder det at 2013-udgaven, kaldet F13, er et interessant bud på brugt marked. Selvom den årgang kom eksklusivt med en 2-liter diesel med 218 hk og 450Nm, så valgte de fleste dansker den med den større 3-liter diesel. Den motor kunne fås i tre forskellige varianter. XDrive30d 258 hk og 560Nm, XDrive40d 313 hk og 630Nm og så den helt vilde M50d XDrive med 381 Hk og 740Nm. Bortset fra den 2-liter diesel, kom alle X5’er standard med deres firehjulstræk kaldet XDrive og et otte-trins ZF-automatgear. Med et ekstrakryds på udstyrs listen, kom visse udgaver med et ekstra sæderække til at kunne rumme syv-personer, hvad gør X5 eminent til de større familier.
I begyndelsen af årtusindskiftet, fik BMW den idé at de også ville skabe en stor SUV, der skulle konkurrer imod Mercedes ML, Range Rover og Jeep Grand Cherokee . SUV’en fik navnet X5, og var baseret på E39 5-Serien. Dog var det ikke en SUV, der øvrigt stod for Sport Utility Vehicle, men retter hvad BMW selv kaldte for SAV, Sport Active Vehicle. BMW X5 var nemlig ikke som de andre SUV’er på marked. Dette var en bil til alt slags brug. Familie, livsstil eller bare arbejde. BMW X5 kunne fås med enten baghjulstræk eller firehjulstræk og et valg imellem rækkesekser til ottecylinderet benzin - og dieselmotorer. I 2004 modtog den et mindre Facelift, hvor den fik en større V8’er.
Anden generation så lyset i 2006 med et mere ”Rugged” design. BMW X5 kunne nu kun fås med automatgear og blev også introduceret med BMW’s iDrive system. Motorprogrammet forsatte med valget af enten seks -eller ottecylinder. Større var den også blevet, hvor man nu kunne tilkøbe et ekstra sæderække, hvad gjorde X5’eren til en syv-personers SAV.I 2008 eksperimenterede BMW med deres modeller, hvor de præsenterede for en X6. Forskellen var at X6 bund og grund var en Coupé-udgave af X5’eren. I 2009 rykkede BMW X5 til et nyt marked for hurtige SUV’er. X5M var den første SUV/SAV, udviklet af BMW’s Racerafdeling M-Performance. Motoren var lånt fra dengang BMW M5 , hvad var en 4,4-liter V8 med to turboer og 555 Hk. I 2010 modtog den et mindre Facelift
Først i 2013 kom tredje generation på marked. Designet var meget som før, trods for BMW’s velkendte nyrer var blevet større. Igen kunne man vælge den med seks og ottecylinder, men en firecylindret 2-liter diesel blev introduceret sammen med en 2-liter Hybrid. Endnu en BMW X5 M kom på marked med en 4,4-liter V8, to turboer og 575 hk. Dog som noget nyt, blev en diesel udgave kaldet M50d også introduceret med 381 hk og 740Nm. Motoren var en 3-liter rækkesekser diesel med hele fire turboer
Allerede i 2018 blev fjerde gernation præsenteret. Designet var meget det samme som før, hvor BMW dog havde gjort dens nyrer endnu større. Det var også den første SUV/SAV fra BMW, som modtog deres nye 12,3” digitale instrumentering og et kæmpe 12,3” touchskærm. Motorprogrammet var gået tilbage til kun seks og ottecylinder, hvad betød at X5 var den eneste i den europæiske klasse med en ottecylindret motor i den civile udgave. Året efter blev en X5M præsenteret med 600 eller 625 hk i Competition-udgaven. En ny M50d top diesel blev også præsenteret nu med 400 hk og 760Nm forsat fra en 3-liter rækkesekser med fire turboer.
Brug for hjælp?