Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
TILBUD: SPAR OP TIL 40.000 KR.
Spar 40.000 kr
370.000 kr
330.000 kr
Alfa Romeo Stelvio
2,2 JTD 180 aut.
330.000 kr
Nedsat 40.000 kr (før 370.000 kr)
Spar 25.000 kr
134.900 kr
109.900 kr
Alfa Romeo Giulietta
2,0 JTDM Distinctive Sportiva 150HK 5d Man.
109.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 134.900 kr)
Spar 10.000 kr
539.900 kr
529.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
529.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 539.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Alfa Romeo på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Alfa Romeo fra 67.900 kr
Alfa Romeo Junior
Elettrica Speciale
279.990 kr
Pris
Alfa Romeo Giulia
2,2 D Super 180HK 8g Aut.
224.900 kr
Pris
Alfa Romeo Giulia
2,0 T 200 Super aut.
229.900 kr
Pris
Alfa Romeo MiTo
1,4 M-Air 170 QV
67.900 kr
Pris
Alfa Romeo Giulietta
2,0 JTD 170 Veloce TCT
199.995 kr
Pris
Alfa Romeo Giulietta
1,4 M-Air 170 Super TCT
139.900 kr
Pris
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
549.900 kr
Pris
Alfa Romeo Giulietta
1,75 TBi Quadrifoglio Verde
89.400 kr
Pris
Alfa Romeo GTV
2,0 TS
90.000 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Alfa Romeo med Apple CarPlay
Spar 10.000 kr
539.900 kr
529.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
529.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 539.900 kr)
Spar 10.000 kr
449.900 kr
439.900 kr
Alfa Romeo Stelvio
2,2 JTDM Super 190HK 5d 8g Aut.
439.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 449.900 kr)
Alfa Romeo MiTo
1,4 M-Air 170 QV
66.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Alfa Romeo med en lav månedlig ydelse
Alfa Romeo Stelvio
2,2 JTD 190 Super aut.
2.995 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Alfa Romeo Stelvio
2,2 JTD 190 Edizione aut.
2.995 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Alfa Romeo Giulia
3.119 kr/mdr
Leasing/måned
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Alfa Romeo med Android Auto
Spar 5.000 kr
449.900 kr
444.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 PHEV Veloce aut. Q4
444.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 449.900 kr)
Alfa Romeo MiTo
1,2 1,3 JTDM
50.000 kr
Pris
Alfa Romeo 147
2,0
Bud
Pris
Nye annoncer
Alfa Romeo Junior
Elettrica Speciale
279.990 kr
Pris
Alfa Romeo Giulia
2,0 T 200 Super aut.
229.900 kr
Pris
Alfa Romeo MiTo
1,4 M-Air 170 QV
67.900 kr
Pris
Rækkevidde
Alfa Romeo Junior
Elettrica Speciale
279.990 kr
Pris
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
549.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
539.900 kr
529.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
529.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 539.900 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Alfa Romeo der er til salg med det største batteri
Alfa Romeo Junior
Elettrica Speciale
279.990 kr
Pris
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
549.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
539.900 kr
529.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
529.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 539.900 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Alfa Romeo Junior
Elettrica Speciale
279.990 kr
Pris
Spar 10.000 kr
539.900 kr
529.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
529.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 539.900 kr)
Spar 5.000 kr
449.900 kr
444.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 PHEV Veloce aut. Q4
444.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 449.900 kr)
Kør grønt
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
549.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
539.900 kr
529.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
529.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 539.900 kr)
Spar 5.000 kr
449.900 kr
444.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 PHEV Veloce aut. Q4
444.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 449.900 kr)
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
549.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
539.900 kr
529.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
529.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 539.900 kr)
Spar 5.000 kr
449.900 kr
444.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 PHEV Veloce aut. Q4
444.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 449.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Alfa Romeo Giulietta
2,0 JTD 170 Veloce TCT
199.995 kr
Pris
Spar 5.000 kr
129.900 kr
124.900 kr
Alfa Romeo Giulietta
1,4 M-Air 170 QV Line
124.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 129.900 kr)
Spar 5.000 kr
449.900 kr
444.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 PHEV Veloce aut. Q4
444.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 449.900 kr)
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Alfa Romeo Giulia
2,2 D Super 180HK 8g Aut.
224.900 kr
Pris
Alfa Romeo Giulietta
1,4 M-Air 170 Super TCT
139.900 kr
Pris
Alfa Romeo Giulietta
1,75 TBi Quadrifoglio Verde
89.400 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Alfa Romeo Junior
Elettrica Speciale
279.990 kr
Pris
Alfa Romeo Tonale
1,3 Plugin-hybrid Veloce Q4 280HK 5d 6g Aut.
549.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
449.900 kr
444.900 kr
Alfa Romeo Tonale
1,3 PHEV Veloce aut. Q4
444.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 449.900 kr)
Populært udstyr på Alfa Romeo
Alufælge (33)
El-ruder (31)
Klimaanlæg (28)
Fartpilot (26)
Sædevarme (20)
Parkeringssensor (18)
LED forlygter (16)
Navigation (14)
Nøglefri (12)
Dæktryksmåler (11)
Aircondition (10)
Elektrisk bagklap (10)
Adaptiv fartpilot (9)
Auto. nødbremse (9)
Ratvarme (9)
Træk (9)
Vognbaneassistent (9)
Apple CarPlay (8)
Bakkamera (7)
Android Auto (6)
Xenonlys (6)
Auto. parkering (4)
Blindvinkelassistent (3)
Fjernlysassistent (3)
Kurvelys (3)
Soltag (3)
Adaptiv undervogn (1)
Nysynet (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Alfa Romeo, der har et specifikt udstyr. “Alufælge” og “El-ruder” er det mest almindelige udstyr på Alfa Romeo. Du kan også finde Alfa Romeo der kan køre med trailer, da 9 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Alfa Romeo?
Brugte Alfa Romeo
Alfa Romeo’s historie starter tilbage den lille by Napoli, hvor en ung Italiener med navn Nicola Romeo, udviklede udstyr for mine arbejder med den store succes. Gennem årene begyndte interessen i automobil verden at starte, og i år 1915 havde han købt et Italiensk bilmærke fra Milan. A.L.F.A hed det, og det stod for “Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”. Hans idé var nemlig at skabe et bilmærke, der kun gik op i at bygge racerbiler - og et par sportsvogne til weekenderne. Det var starten for det bilmærke han døbte Alfa Romeo.
Dog måtte han sælge mærket i år 1928, efter et længere tids kamp med at holde økonomien oppe. Heldigvis for ham købte staten mærket, da de kunne se den store prestige i mærkets deltagelse i de forskellige motorsportsløb.
Efter krigen var Alfa Romeo helt uovervindelig på racerbanen i en lang periode, men i 1950 prøvede Alfa Romeo noget nyt. De ville masseproducere biler nu, hvor den første model var en firedørs bil kaldet 1900.
Forskellen fra andre bilfabrikanter, såsom Fiat, ville Alfa Romeo kun bygge sportslige biler. Alfa Romeo skabte hurtigt et godt ry for sig selv med deres biler. Biler som Alfa Romeo Spider , GTV6, GT Junior og Montreal, så var de bare nogle de biler som gjorde Alfa Romeo til bilmærket, der bare udviklede biler som ingen andre fabrikanter. I 1986 overtog Fiat Alfa Romeo fra staten. Selvom Fiat overtog mærket og Alfa Romeo begyndte at bygge mere familievenlige modeller, så kunne man stadig mærke Alfa Romeo’s DNA i køreegenskaberne, som heldigvis ikke var forsvundet.
Man siger jo at man skal ha’ minimum ejet én Alfa Romeo i sit liv, og der er måske også en grund til at mange ejer altid vender tilbage til mærket, trods for det har haft sine skavanker med byggekvaliteten. I fagsproget kalder man dem for Alfist, dem som ikke kun kører i Alfa, men også lever af dens køreglæde. Gennem årene har Alfa Romeo udviklet mange forskellige modeller. Mest mærkbare model i nyere tid var 155,156 og 159’eren.
Sportslige sedaner med et design, som kun en ægte Alfa Romeo kunne bære. I dag kalder man modellen for Giulia, som er et tilbageblik på den originale Giulia fra 1962. Den nye Giulia er heldigvis ikke en Alfa med en tabt sjæl. Den er som forventet af mærket i gamle dage. Baghjulstræk, køreglæde og så findes den også i en virkelig hurtig udgave. Den model kalder de for QV, hvad er en forkortelse af Quadrifoglio. Kun de bedste Alfa’er, får tildelt det navn. Der var dog en periode i starten af 00’erne, hvor Alfa Romeo Brugte GTA-navnet på de hurtige modeller.
Den store SUV eller CUV-trend har også ramt Alfa Romeo. Snart kommer der en kompakt model kaldet Tonale, men lige nu findes der deres Stelvio-model. Stelvio er opkaldt efter Stelvio Pass, der er et meget berømt bjergpass i italien. Med navnet prøver Alfa Romeo at fortælle, at her får man en SUV eller CUV, der er ikke bare skabt for at kunne trille fra A til B, men med køreglæde som de andre i klassen måske ikke giver.
Små Alfa’er har der også været gennem mærkets historie. Største succes var nok med AlfaSud fra starten af 70’erne. Det var en bil med gode køreegenskaber til en overkommelig pris for de fleste. desværre var bilen ikke rigtig bygget for det danske klima, men til et noget varmer klima året rundt. Det resulterede i at den rustede meget hurtigt og nemt. Heldigvis er det ikke sådan mere, hvor nyere modeller såsom den mindste Alfa Romeo nogensinde MiTo, og den større Giulietta. MiTo’s navn betød at den var designet i Milano, men bygget i Torino. MiTo var dog i virkeligheden en Fiat Punto med et fint Alfa Romeo jakkesæt på.
Giulietta var dog Alfa’s svar på en konkurrent for de tyske biler i C-segmentet.Trods for det var en af de få Alfa Romeo’er med forhjulstræk, blev den stadig anset som en ægte Alfa. Senere modtog den model også en QV-version.
Alfa Romeo er stadig så Italiensk som et bilmærke kan være. Det betyder også, at man forventer det en Alfa Romeo kan lever - og det gør de. Der var en periode, hvor kvaliteten på en Alfa Romeo ikke var i top, men i dag er der kommet styr på det, hvor mærket ikke er mere fejlfri end konkurrenterne. Dog holder Fiat koncernen heldigvis fast i, at det er vigtigt at en Alfa Romeo føles som en “Alfa Romeo”. Først køreglæde, så det praktiske bagefter, og sådan har det altid været, siden mærkets opfinder Nicola Romeo’s vision for racerbiler.
Brug for hjælp?