BilEkspressen
Søg

Sælg din bil gratis

lockIcon

Log ind

Opret bruger

downArrowWhiteSpace
Menu

IKKE TIL SALG

Mercedes AMG GT 63 S

4,0 aut. 4Matic+

Gem

Ikke til salg. Modtag nye annoncer i din indbakke

Bilen er desværre ikke længere til salg. Klik på knappen nedenfor, og få besked når lignende Mercedes AMG GT 63 S sættes til salg.

  • Mercedes AMG GT 63 S
  • 2019 - 2021
Få nye annoncer i din indbakke

Beskrivelse

ET NYT MESTERVÆRK. BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN". BRABUS-mærket har bygget højtydende superbiler, baseret på Mercedes-Benz biler, i mere end fire årtier. Denne tradition fortsætter nu logisk og problemfrit under BRABUS MASTERPIECE etiketten med den nye BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN". Et begrænset oplag med kun ti køretøjer af denne model vil blive bygget i high-end BRABUS fabrikken i Bottrop, baseret på GT 63 S 4MATIC +. Kernen i denne BRABUS top-of-the-line bil er den nye BRABUS ROCKET 900 Biturbo V8 motor, som takket være volumenforøgelse til 4,5 liter og et nyt højtydende ”forced induction” system leverer en effekt på 900 hk. Selv om motoren producerer et maksimalt drejningsmoment på 1.250 NM, er det elektronisk begrænset til 1.050 NM. I kombination med SPEEDSHIFT MCT 9-trins sportstransmission og firehjulstræk, slynger den fire-sæders coupé sig fra stilstand til 100 km/t på bare 2,8 sekunder. Bilen når 300 km/t på bare 23,9 sekunder. På grund af dækkene er tophastigheden elektronisk begrænset til 330 km/t. For at stampe den enorme effekt fra den nye BRABUS motor optimalt i vejen, er BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN" udstyret med ekstremt brede Monoblock Z hjul med diametre på 21" på forakslen og 22" på bagakslen. Højtydende dæk leveres af BRABUS’ teknologipartner PIRELLI. For at skabe plads til dem, udviklede BRABUS-designerne et carbon widebody kit som fortryllende styling. De matchende aerodynamiske-ekstraudstyrskomponenter blev udviklet i vindtunnelen. De producerer mere downforce og øger dermed stabiliten ved høje hastigheder. BRABUS tilbyder også købere af denne superbil mulighed for at skræddersy køretøjets indre til deres personlige præferencer med et skræddersyet MASTERPIECE interiør. DESIGN OG EKSTERIØR. MASSER AF CARBON. For at give superbilen det ekstravagante og dristige BRABUS-look udviklede BRABUS-designerne det spændende og stilede BRABUS ROCKET 900 widebody kit til den fire-dørs coupé. Komponenterne er fremstillet af let højstyrke kulfiber. Fronten har nye bredere skærme og på bagakslen tilføjes 7,8 centimeter til den samlede bredde af GT. Selvfølgelig omfatter denne konvertering også skræddersyede fender liners lavet af kevlar. Aerodynamikken spiller en elementær rolle i de hastighedsområder, som den nye BRABUS superbil kan nå på et øjeblik. Det er årsagen til udviklingen af ROCKET carbon front fascia, som giver en perfekt overgang til de bredere carbon front fendere, hvor større luftindtag forsyner motoren og forbremserne med frisk luft. Luftindtag integreret i kølergitteret er en del af RAM AIR-luftindtagssystemet. Spoiler integreret i denne forende komponent blev bygget til yderligere at reducere løft på forakslen. For at opnå en optimal aerodynamisk balance arbejdede BRABUS-designteamet i vindtunnelen for at udvikle en multidelt carbon bagvinge og en bageste diffusor, fremstillet af den samme højteknologiske compound, til BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN". Andre sporty tilføjelser på karrosseriet omfatter ”nøgne” carbonpaneler på siderne af den bageste kofanger og carbon-skaller på sidespejle. HJUL OG CHASSIS. LETVÆGTS-PERFORMANCE. Særligt brede højtydende dæk er en stor hjælp til yderligere at optimere den fremragende trækkraft i 4MATIC+ firehjulstræksystemet. Det er grunden til, at BRABUS affjedrings-ingeniørerne udviklede specielle ekstra store versioner af BRABUS Monoblock Z hjulene. For at opnå en optimal kombination af letvægts-konstruktion og maksimal styrke, er disse ti-eger fælge fremstillet ved hjælp af en hi-tech smedning proces. For at give disse hjuls eksklusive udseende et ekstra sporty touch er BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN" udstyret med aerodynamiske skiver lavet af ”nøgen” carbon. Forakslen er udstyret med BRABUS Monoblock Z "PLATINUM EDITION" 10,5Jx21” hjul med 295/30 ZR 21 P Zero højtydende dæk fra BRABUS’ teknologi partner PIRELLI. På bagakslen sidder Pirelli dæk i størrelsen 335/25 ZR 22 på 12Jx22” hjul, hvilket giver greb og medvirker til det spektakulære udseende. BRABUS AIRMATIC SPORT UNIT sænker kørehøjden på den fire-dørs coupé med omkring 25 millimeter i de to drev indstillinger "Comfort" og "Sport." POWER OG LYD. KLAR TIL START? Den nye BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN" er baseret på Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ drevet af en fire-liters ottecylindret motor med to turboladere. Denne motor er grundlaget for den nye BRABUS ROCKET 900 Biturbo V8 motor. Som vi alle ved, er der intet, der kan erstatte slagvolumen ud over mere slagvolumen. Kunstfærdigt designede motorer med mere slagvolumen har en lang og succesfuld tradition hos BRABUS. Til at begynde med øges motorens slagvolumen til 4,5 liter med den nyeste bearbejdningsteknologi og største præcision i alle detaljer. Dette omfatter en særlig præcision-afbalanceret krumtapakslen med en vandring øget til 100 millimeter, ligeledes særlige stempelstænger, større smedede stempler og forøgelse af de otte cylinders boringer til 84 millimeter. En anden særlig udvikling er BRABUS ROCKET 900 V8 ”Forced-Induction”-system med to særlige BRABUS højtydende turboladere. De har en større kompressorenhed end standardturboerne, og en speciel kernesamling med forstærket aksialt leje. Disse turboladere øger det maksimale ladetryk til 1,4 bar. For at give motoren mere luft at indånde, har BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN" et integreret carbon Ram-Air indsugningssystem til venstre og højre i kølergitteret. Brændstofforsyningen af motoren, som kan identificeres visuelt ved hjælp af et særligt BRABUS motordæksel med røde kulfibre, ændres med særlige højtrykspumper. Udstødningssiden bruger et BRABUS high-performance quad udstødningssystem i rustfrit stål med frit flow-metalkatalysatorer, som blev produceret specielt til GT’eren. Ud over at reducere udstødningspresset har det rustfri system også udstødningsflapper til en elektronisk styret lydstyring. Fra cockpittet kan føreren vælge mellem den diskrete "Coming home"-tilstand og, afhængigt af det valgte køreprogram, en særlig kraftfuld ottecylindret udstødningslyd. Den elektroniske motorstyringsenhed blev også omkalibreret, så den kunne matche den nye hardware: Til dette formål blev ny kortlægning til indsprøjtning, tænding og ladetrykkontrol programmeret i en lang række tests i motortestbænke, på rullefelt til firehjulstræk samt på prøvekørsler på vejen og på racerbanen. Disse foranstaltninger tjener ikke kun til at opnå den optimale effekt-levering, men også til at overholde den strenge EURO 6D ISC-FCM-emissionsstandard. ROCKET 900 V8-motoren leverer fremragende effekt- og momenttal: Den maksimale effekt på 900 hk leveres allerede ved 6.200 omdr./min. Lige så imponerende er det højeste drejningsmoment på 1.250 NM ved 2.900 omdr./min. Drejningsmomentet er begrænset elektronisk i køretøjet til 1.050 NM for at beskytte gearkassen. Meget højere tal blev faktisk målt på testbænken. Teknologipartneren MOTUL leverer de højteknologiske smøremidler til hele drivlinien i den nye BRABUS superbil. Effekten sendes til alle fire hjul af 4MATIC+ firehjulstræksystemet og en SPEEDSHIFT MCT 9-trins sportstransmission, som kan skiftes automatisk eller manuelt med BRABUS RACE aluminium-”Paddle Shifters” på rattet. Det nye BRABUS kraftværk i bilens forende gør BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN" til en af de mest kraftfulde fire-sæders firehjulstræk-coupéer i Verden. Fra stilstand slynges den eksklusive fire-dørs bil til 100 km/t på bare 2,8 sekunder. Allerede fter 9,7 sekunder rejser superbilen med en hastighed på 200 km/t. 300 km/t nås på bare 23,9 sekunder. På grund af den relativt høje køretøjsvægt på 2.120 kg, og dækkene, er tophastigheden elektronisk begrænset til 330 km/t. FINT LÆDERINTERIØR. MESTERVÆRKET. Den første udgave af ”ONE OF TEN”, mærket "01", er lakeret i en særlig finish; "Stealth Grey". Den samme farve findes også i MASTERPIECE interiøret i BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN", som er skræddersyet efter ønskerne hos sin fremtidige ejer af erfarne mesterpolstringsmænd på BRABUS fabrikken i Bottrop. BRABUS MASTERPIECE-mærket på ryglænene dokumenterer cockpittets ædle oprindelse. De grå sømme og kanter med disse eksklusive læderdetaljer tilføjer fine kontraster til den fine kongelige sorte læder og Alcantara. Grå dekorative syninger viser ligeledes den store kærlighed til detaljer i disse BRABUS MASTERPIECE sæder. Sædefladerne og de indvendige dele af dørpanelerne har et quiltet "Crest"-våbenskjoldsmønster anvendt med stor præcision. Den samme præcision gik ind i de ekstra perforeringer og den grå bagside af læderet på udvalgte steder. Gulvmåtterne og bagagerumsmåtten har begge også det samme design. Den afbillede BRABUS superbil har præcis 215 dele, lige fra kontakter til rammer i cockpittet, der er blevet indfarvet til at matche køretøjets farve. Carbon-elementer i højglans tilføjer sporty toner i interiøret. Indstigningspanéler i rustfrit stål med baggrundsbelyst BRABUS-logo, der lyser i forskellige farver i sync med den omgivende indvendige belysning, afrunder den førsteklasses indretning. BRABUS aluminium låsestifter og pedaler tilføjer et decideret sporty touch i cockpittet. En "ONE OF TEN"-plade i cockpittet dokumenter at dette er én af et stærkt begrænset serie af denne high-end superbil. Find yderligere information på https://www.brabus.com/en/supercars/brabus-rocket-900.html DESIGN OG EKSTERIØR. Maleing af hele køretøjet i "Stealth grå" BRABUS særlig sort bemaling af krom dele BRABUS ROCKET 900 "ONE OF TEN" udvendig, bestående af: Frontspoiler i blank carbon Ram Air-luftindtag i frontgitter i blank carbon Forskærme i blank carbon Carbon-skærmkanter Add-on dele til bagkofanger i blank carbon Bageste diffusor i blank carbon Hækspoiler i blank carbon Karrosseriarbejde på bagerste sidepaneler, venstre og højre Særligt tilbehør i carbon: BRABUS bageste kofanger add-on dele i blank carbon BRABUS dobbelt-B logo til kølergrill BRABUS ROCKET logo til kølergrill, belyst inkl. ROCKET ”Launch Light”-pakke BRABUS spejlskaller i blank carbon POWER OG LYD BRABUS slagvolumenforøget ROCKET 900 V8 biturbo motor Slagvolumen: 4.407 cm³ Effekt: 900 hk ved 6.200 omdr./min. Drejningsmoment: 1.050 NM (elektronisk begrænset) Slagvolumenforøgelse til 4,5 liter bestående af: Fra den faste fræsede og fint afbalancerede specielle krumtapakslen med streg 100 mm 8 fra den fulde sleben særlige forbindelsesstang 8 smedede stempler til boring 84,00 mm og tilpasset kompressionshøjde 2x BRABUS speciel turbolader med større kompressorenhed Herunder modificerede udstødningsmanifolder Down pipe Ø 75 mm Modtryks-sænkede BRABUS metalkatalysator-system Særlig BRABUS-datastatus for motorstyringsenhed Udstødningssystem: BRABUS ventilstyret sportsudstødningssystem med rørdiameter 76 mm Styreenhed/modul: BRABUS Start-Stop-hukommelse HJUL og UNDERVOGN Hjul: BRABUS Monoblock Z smedede alufælge Foraksel: 10,5J x 21” H2 ET 50 Dæk 275/35 ZR 21 Pirelli P-Zero Bagaksel: 12J x 22” H2 ET 45 Dæk 335/25 ZR 22 Pirelli P-Zero BRABUS ”Aero Disc” skive i carbon (til for- og baghjul) Special bemaling af hjul i sort med rød kant BRABUS bremse-design Undervogn: BRABUS AIRMATIC Sports-enhed til højderegulering INTERIØR BRABUS ”MASTERPIECE” læderinteriør BRABUS ”Royal Black” sort med grå kanter til 2 for- og bagsæder med nakkestøtter Specielt design "CREST" Tillæg for ventilerede sæder Loftbeklædning i Alcantara A- B- og C-stolper i Alcantara Solskærme i Alcantara Dørpaneler i læder Midterkonsol i læder Instrumentbordets øverste del inkl. midterkonsol i læder Instrumentbordets nederste del inkl. handskerum i læder Rat, bagside af rat og airbag i læder Gulvmåtter i læder med broderet logo Bagagerumsmåtte i læder med broderet logo Instrumentpanéler i blankt carbon BRABUS interiør-designelementer i "Shadow Grey" (215 stykker) BRABUS indstigningspanéler med oplyst BRABUS-logo, LED-teknologi med farveskift Hver superbil er individuelt bygget og sammensat til dit ønske. Kontakt os for din individuelle konfiguration. BRABUS Interiør Pakke Accessoires: BRABUS skifte-paler bag rattet BRABUS aluminiums-pedaler BRABUS dørlås-stifter YDEEVNE OG BRÆNDSTOFØKONOMI TEKNISKE DATA Motorstørrelse: 4.407 cm3 Effekt: 900 hk Drejningsmoment: 1.050** NM 0-100 km/t: 2,8 sek. Tophastighed: 330 km/t (elektronisk begrænset) BRÆNDSTOFØKONOMI* Bykørsel: 5,8 km/l Motorvejskørsel: 9,9 km/l Blandet kørsel: 8,7 km/l CO2-udledning: 260 g/km * Alle angivne værdier for brændstoføkonomi er omtrentlige værdier. De afhænger af køretøjsspecifikke detaljer såsom køretøjsmodellen, udstyr, bremsevægt, slutdrevsforhold, dæk/hjulkombination, transmissionsdesign og aerodynamisk udstyr i det enkelte køretøj. Oplysninger om effektforøgelser er gennemsnitsværdier. Afvigelser på +/- 5% er mulige som følge af testbetingelser. Nærmere oplysninger om den samlede effekt af fabriksmotorer, der er modificeret, er baseret på fabrikantens specifikationer i køretøjets angivelse, som deraf kan afvige med +/- 5 %. BRABUS påtager sig intet ansvar for reducerede effektudviklinger på produktioner af fabriksmotorer, der afviger fra dette. Med forbehold for tekniske ændringer uden varsel. De angivne tal blev fastsat efter den foreskrevne målemetode (direktiv 80/1268/EØF i den aktuelt gyldige udgave). Tallene henviser ikke til et enkelt køretøj og er ikke en del af tilbuddet, men er udelukkende beregnet til sammenligning mellem forskellige køretøjsmodeller. ** Drejningsmomentet er elektronisk begrænset. OM MOTORPOWER MotorPower sælger først og fremmest køreglæde! Vi samarbejder med verdens absolut førende leverandører, og kan fra tid til anden tilbyde en af disses helt særlige demo-biler til vores kunder. Vi kan tilbyde disse biler på en leasingaftale. MotorPowers founder, Jesper Bacher, har en baggrund som revisor og sidenhen som økonomidirektør, blandt andet i en af Danmarks største kæder af bilforhandlere med speciale i leasing, hvor han gennem flere år fungerede som direktør for forretningsudvikling og økonomi. Her arbejdede han for selve leasingselskabet og udviklede kædens franchise-koncept. Her fandt han bilforhandlere, der havde potentiale til at blive franchisetagere og uddannede deres personale i leasing. MotorPowers søsterselskab MotorPower Leasing arbejder udelukkende med leasing af premiumbiler fra blandt andet Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volvo og Porsche. Vi har et af Danmarks stærkeste leasingselskaber i ryggen, således at vi sikrer vores kunder det absolut bedste leasingprodukt til finansiering af deres bil, uanset om behovet måtte være privatleasing, erhvervsleasing, splitleasing eller sæsonleasing. Med baggrund i kundens specifikke behov, vælger vi sammen den optimale løsning, og vi fortæller alt dét, som andre leasingselskaber fortier, således at du ved præcis hvordan din leasingaftale er sammensat. DET MED SMÅT Denne kan erhverves af den seriøse køber for kr. 3.200.000 ekskl. moms og registreringsafgift og ekskl. eventuelle tillæg for særligt udstyr. Bilen kan ikke købes med fuld afgift. Køber kan selv vælge bilens farve blandt standardbilens farveudvalg eller helt sin egen farve mod merpris. Ved bestilling opkræves depositum på kr. 400.000 ekskl. moms. Reservation af først gældende ved MotorPower Leasings modtagelse af depositummet. Vi tager forbehold for tastefejl.

MotorPower ApS
Lokation

MotorPower ApS

Wittrupvej 1
7120 Vejle Øst

Telefonnummer

77 99 00 65

Se alle forhandlerens biler

Hurtige genveje

Værktøjer

Bilhandel.dk

Cookieindstillinger

Brug for hjælp?

BilEkspressen