Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Toyota modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 45.000 KR.
Spar 45.000 kr
234.900 kr
189.900 kr
Toyota Corolla
1,8 Touring Sports Hybrid H3 E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
189.900 kr
Nedsat 45.000 kr (før 234.900 kr)
Spar 40.012 kr
279.912 kr
239.900 kr
Toyota Corolla
1,8 B/EL H3 Touring Sports E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
239.900 kr
Nedsat 40.012 kr (før 279.912 kr)
Spar 40.000 kr
389.900 kr
349.900 kr
Toyota C-HR
2,0 Plugin-hybrid Style Smart Bi-tone E-CVT 223HK 5d Trinl. Gear
349.900 kr
Nedsat 40.000 kr (før 389.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Toyota på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Toyota fra 24.500 kr
Toyota Auris
1,8 Hybrid Selected CVT
139.900 kr
Pris
Toyota Aygo
1,0 VVT-i T1
24.900 kr
Pris
Toyota Auris
1,4 Luna+
24.500 kr
Pris
Toyota BZ4X
EL Active 204HK 5d Aut.
309.900 kr
Pris
Toyota Auris
1,8 Touring Sports Hybrid Prestige 136HK Stc Aut.
174.900 kr
Pris
Toyota RAV4
2,5 Hybrid Active Comfort 218HK 5d 6g Aut.
399.900 kr
Pris
Toyota RAV4
2,5 Hybrid Active Comfort 218HK 5d 6g Aut.
399.900 kr
Pris
Toyota Aygo
1,0 VVT-I X-Sky 69HK 5d
64.900 kr
Pris
Toyota Yaris Cross
1,5 Hybrid Active Technology 116HK 5d Trinl. Gear
264.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Toyota med Apple CarPlay
Toyota Yaris Cross
1,5 Hybrid Style 116HK 5d Trinl. Gear
272.900 kr
Pris
Toyota RAV4 Plug-in
2,5 Plugin-hybrid H3 Business Premium AWD 306HK 5d 6g Aut.
289.900 kr
Pris
Toyota C-HR
1,8 Hybrid C-LUB Premium Multidrive S 122HK 5d Aut.
219.900 kr
Pris
Find leasingtilbud på Toyota med en lav månedlig ydelse
Toyota RAV4
2,5 B/EL H3 218HK Van 6g Aut.
1 kr/mdr
Leasing/måned
Toyota ProAce
1,6 D 115 Medium Comfort
1.911 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Toyota ProAce
2,0 D 120 Long Comfort
1.911 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Toyota med Android Auto
Toyota RAV4
2,5 Hybrid Active Premium 218HK 5d 6g Aut.
419.900 kr
Pris
Toyota BZ4X
EL 204HK 5d Aut.
319.900 kr
Pris
Toyota RAV4
2,5 Hybrid Active Premium 218HK 5d 6g Aut.
419.900 kr
Pris
Brug for plads?
Toyota Corolla
2,0 Touring Sports Hybrid H3 Premium E-CVT 180HK Stc 6g Aut.
249.900 kr
Pris
Toyota Corolla
1,8 Touring Sports Hybrid Active Smart E-CVT 122HK Stc Trinl. Gear
229.260 kr
Pris
Spar 5.000 kr
154.900 kr
149.900 kr
Toyota Auris
1,8 Hybrid H2 Comfort Touring Sports CVT
149.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 154.900 kr)
Nye annoncer
Toyota Auris
1,4 Luna+
24.500 kr
Pris
Toyota Yaris Cross
1,5 Hybrid Style 116HK 5d Trinl. Gear
272.900 kr
Pris
Toyota Yaris Cross
1,5 Hybrid Active Technology 116HK 5d Trinl. Gear
264.900 kr
Pris
Rækkevidde
Toyota BZ4X
EL 204HK 5d Aut.
319.900 kr
Pris
Toyota BZ4X
EL 204HK 5d Aut.
319.900 kr
Pris
Toyota BZ4X
Comfort
279.700 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Toyota der er til salg med det største batteri
Spar 5.000 kr
344.900 kr
339.900 kr
Toyota BZ4X
EL Active Design 204HK 5d Aut.
339.900 kr
Nedsat 5.000 kr (før 344.900 kr)
Toyota BZ4X
EL Active 204HK 5d Aut.
339.900 kr
Pris
Toyota BZ4X
Active
309.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Toyota Corolla Cross
1,8 Hybrid Style Comfort 140HK 5d Aut.
389.900 kr
Pris
Toyota Yaris
1,5 Hybrid Style Technology 116HK 5d Trinl. Gear
249.900 kr
Pris
Toyota Corolla Cross
1,8 1.8 hybrid (140 hk) SUV aut. gear Style Comfort
389.900 kr
Pris
Kør grønt
Toyota Auris
1,8 Hybrid Selected CVT
139.900 kr
Pris
Toyota Auris
1,8 Touring Sports Hybrid Prestige 136HK Stc Aut.
174.900 kr
Pris
Toyota RAV4
2,5 Hybrid Active Comfort 218HK 5d 6g Aut.
399.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 25.000 kr
394.900 kr
369.900 kr
Toyota Prius Plug-in
2,0 Plugin-hybrid Elegant Panorama 223HK 5d Aut.
369.900 kr
Nedsat 25.000 kr (før 394.900 kr)
Spar 40.000 kr
389.900 kr
349.900 kr
Toyota C-HR
2,0 Plugin-hybrid Style Smart Bi-tone E-CVT 223HK 5d Trinl. Gear
349.900 kr
Nedsat 40.000 kr (før 389.900 kr)
Spar 40.000 kr
389.900 kr
349.900 kr
Toyota C-HR
2,0 Plugin-hybrid Style Smart Bi-tone E-CVT 223HK 5d Trinl. Gear
349.900 kr
Nedsat 40.000 kr (før 389.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Toyota BZ4X
EL Active 204HK 5d Aut.
309.900 kr
Pris
Toyota Auris
1,8 Touring Sports Hybrid Prestige 136HK Stc Aut.
174.900 kr
Pris
Toyota RAV4
2,5 Hybrid Active Comfort 218HK 5d 6g Aut.
399.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Toyota Urban Cruiser
1,3 VVT-i T2
59.900 kr
Pris
Toyota Yaris
1,5 Hybrid Active Technology 116HK 5d Trinl. Gear
209.900 kr
Pris
Toyota C-HR
1,2 T C-HIC
159.800 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Toyota Corolla Cross
1,8 1.8 hybrid (140 hk) SUV aut. gear Style Comfort
389.900 kr
Pris
Toyota Corolla Cross
1,8 Hybrid Style Comfort 140HK 5d Aut.
389.900 kr
Pris
Toyota Yaris Cross
1,5 Hybrid Style Comfort 116HK 5d Trinl. Gear
306.900 kr
Pris
Populært udstyr på Toyota
El-ruder (517)
Sædevarme (463)
Auto. nødbremse (461)
Bakkamera (441)
Fartpilot (430)
Alufælge (412)
Klimaanlæg (392)
LED forlygter (331)
Vognbaneassistent (318)
Nøglefri (269)
Adaptiv fartpilot (267)
Apple CarPlay (265)
Aircondition (252)
Dæktryksmåler (237)
Android Auto (234)
Navigation (193)
Parkeringssensor (171)
Ratvarme (165)
Træk (151)
Elektrisk bagklap (125)
Blindvinkelassistent (79)
Headup display (68)
Fjernlysassistent (36)
Soltag (33)
Auto. parkering (15)
Panoramatag (10)
Kurvelys (9)
Xenonlys (8)
Nysynet (5)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Toyota, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Toyota. Du kan også finde Toyota der kan køre med trailer, da 151 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Toyota?
Brugte Toyota
Toyota er den største Japanske bilfabrikant dag, og i 2020 overhælde Toyota VW om at være den allerstørste bilfabrikant i verden.
Hvordan Toyota startede, skal man tilbage i 1800-tallet, hvor Sakichi Toyoda drev sin slike plantage. En forretning som gik ganske godt.
Det var dog først efter Sakichi Toyoda’s død, og efter sønnen Kiichiro Toyoda overtog forretningen, at Toyota begyndte at producer biler i år 1936. Man valgte også at stave mærket anderledes, hvor det hed Toyota i stedet for Toyoda, da man mente at det var letter for den vestlige befolkning af udtale.
Toyota’s første bil hed model AA, og var ikke som andre Japanske biler. Den minde mere om de biler man så i den vestlige del af verden. Det var også et marked Toyota havde i sigte meget hurtigt.
Toyota slap ikke uden om at hjælpe den Japanske hær under 2. Verdenskrig, hvor alle Toyota’s fabrikker blev beordret til at fremstille lastbiler.
Under krigen havde den Amerikanske hær luret, hvad Toyota var gang med, og der var også snak om at bombe Toyota’s fabrikker ned til jorden, men det skete dog aldrig.
I 60’erne kom Toyota til Danmark med en luksusmodel kaldet Toyota Crown de Luxe. Det var en billig vej til en stor luksusbil, men den bil de fik størst succes med var introduktionen af den lille Corolla.
Corolla’en så lyset 1963, og blev hurtig populær herhjemme. Det var en billig bil, men fik meget bil for pengene og det var noget vi dansker var vilde med. Dog var vi ikke alene, fordi at igennem de næste 50 år, fik Toyota solgt over 44. mio. eksemplarer, hvad gjorde den til den mest solgte bil i verden.
I 80’erne havde vi dansker taget virkelig godt imod det Japanske mærke, og det var også perioden hvor Toyota småt begyndte at kravle opad tavlen for de største bilfabrikanter.
Dengang fik Toyota også et flip for at bygge sportslig biler. Toyota havde i mange år før bygget en smart model kaldet Celica. Det var dog i 80’erne, at Celica’en blev for alvor hurtig i form af Celica GT 4. Den var skabt fordi at Toyota dengang deltog med en Celica i WRC Rally-løbet, og der sagde reglerne at de skulle mindst bygge 2.500 modeller af den til gadebrug.
Udover Celica GT 4 dengang, kom der også en Sportsvogn kaldet MR2 med motoren placeret i midten og den vilde Supra, som i mange år var den hurtigste Toyota man kunne købe til den offentlige vej.
I 1997 ændre Toyota taktik med bilerne. Det med at være sportslig sluttede, og dermed ville Toyota være med til at give et grønt aftryk i verden. Det var også det år at Toyota Prius så lyset. Prius’en var den første af sin slags som man kunne købe. Den brugte en teknik man kaldte for Hybridmotor. At der var en lille elmotor som hjalp benzinmotoren, og dernædt reducer sit CO2-aftryk. Dog blev modellen først solgt i Danmark i 2009.
I 2017 sagde Toyota’s nuværende præsident, Akio Toyoda, at Toyota ikke længere ville bygge flere kedelig biler, hvor Toyota igennem de sidste 20 år havde fået sådan et ry.
Man startede allerede tilbage i 2013 med at introducer for den lille sportslig GT86, som var en hyldest til Corolla AE86 fra de glade firser.
I dag er Toyota langt fra en kedelig bil, og andet ry de også har med sig er deres holdbarhed. Det er svært at nævne om en model fra Toyota man ikke skal købe.
I dag sælges Corolla’en endnu med et frækt design og fås med nye Hybridmotorer. Designet er i øvrigt inspireret af deres kompakte Crossover C-HR med sit koncept-agtige design. Det er iøvrigt også en dansker som har designet den bil.
I 1999 blev Yaris’en introduceret for verden og 20 år efter, var den solgt i millionvis. I 2020 kom så fjerde generation så på gaden med en ny 1.5 Hybrid Motor og stærk instiningspris. En anden populær lille bil fra Toyota var Aygo’en, hvor den næsten hvert år siden den kom frem i 2005, var den mest solgte bil i Danmark.
Af store biler kan man ikke komme forbi RAV 4’eren, som i dag fås i en Hybrid med over 300 hk. RAV 4 så lyset tilbage i 1994, hvor det var den første af sin slags, og var den model som skabte den klasse vi i dag kalder for Crossoverne.
Brug for hjælp?