Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Subaru modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 35.000 KR.
Spar 35.000 kr
534.900 kr
499.900 kr
Subaru Outback
2,5 Field L-tr.
499.900 kr
Nedsat 35.000 kr (før 534.900 kr)
Spar 34.800 kr
334.600 kr
299.800 kr
Subaru XV
2,0 Summit CVT
299.800 kr
Nedsat 34.800 kr (før 334.600 kr)
Spar 20.000 kr
279.800 kr
259.800 kr
Subaru XV
1,6 Core L-tr.
259.800 kr
Nedsat 20.000 kr (før 279.800 kr)
Hvorfor skal jeg købe en Subaru på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på en Subaru fra 39.900 kr
Subaru XV
2,0 Ridge CVT
209.800 kr
Pris
Subaru Forester
2,0 XS aut. AWD
146.800 kr
Pris
Subaru Forester
2,0 D XS AWD
39.900 kr
Pris
Subaru Crosstrek
2,0 e-Boxer Adventure L-tr.
420.000 kr
Pris
Subaru Forester
2,0 D XS CVT AWD
194.900 kr
Pris
Subaru XV
2,0 Sport
129.800 kr
Pris
Spar 10.000 kr
509.800 kr
499.800 kr
Subaru Outback
2,5 Adventure L-tr.
499.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 509.800 kr)
Subaru Forester
2,0 D XS CVT AWD
244.800 kr
Pris
Subaru Solterra
Limited
299.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Subaru med Apple CarPlay
Subaru Solterra
Limited
299.900 kr
Pris
Spar 35.000 kr
534.900 kr
499.900 kr
Subaru Outback
2,5 Field L-tr.
499.900 kr
Nedsat 35.000 kr (før 534.900 kr)
Subaru Forester
2,0 e-Boxer Base L-tr.
409.900 kr
Pris
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Subaru med Android Auto
Subaru XV
1,6 Base CVT
168.800 kr
Pris
Subaru XV
2,0 e-Boxer Ridge L-tr.
369.800 kr
Pris
Spar 34.800 kr
334.600 kr
299.800 kr
Subaru XV
2,0 Summit CVT
299.800 kr
Nedsat 34.800 kr (før 334.600 kr)
Rækkevidde
Subaru Solterra
Limited
299.900 kr
Pris
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Subaru der er til salg med det største batteri
Subaru Solterra
Limited
299.900 kr
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
Spar 35.000 kr
534.900 kr
499.900 kr
Subaru Outback
2,5 Field L-tr.
499.900 kr
Nedsat 35.000 kr (før 534.900 kr)
Subaru Crosstrek
2,0 e-Boxer Adventure L-tr.
420.000 kr
Pris
Subaru Solterra
Limited
299.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 10.000 kr
239.900 kr
229.900 kr
Subaru Forester
2,0 D XE AWD
229.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 239.900 kr)
Spar 5.000 kr
189.700 kr
184.700 kr
Subaru Outback
2,0 D Base CVT AWD
184.700 kr
Nedsat 5.000 kr (før 189.700 kr)
Spar 20.000 kr
299.800 kr
279.800 kr
Subaru Forester
2,0 D XS CVT AWD
279.800 kr
Nedsat 20.000 kr (før 299.800 kr)
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Spar 5.000 kr
189.700 kr
184.700 kr
Subaru Outback
2,0 D Base CVT AWD
184.700 kr
Nedsat 5.000 kr (før 189.700 kr)
Spar 10.000 kr
299.800 kr
289.800 kr
Subaru Outback
2,5 Ridge CVT
289.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 299.800 kr)
Subaru Outback
2,0 D Business AWD
79.900 kr
Engros/CVR
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Subaru Solterra
Limited
299.900 kr
Pris
Spar 5.000 kr
449.800 kr
444.800 kr
Subaru Crosstrek
2,0 e-Boxer Limited L-tr.
444.800 kr
Nedsat 5.000 kr (før 449.800 kr)
Spar 10.000 kr
509.800 kr
499.800 kr
Subaru Outback
2,5 Adventure L-tr.
499.800 kr
Nedsat 10.000 kr (før 509.800 kr)
Populært udstyr på Subaru
El-ruder (27)
Sædevarme (26)
Fartpilot (25)
Klimaanlæg (24)
Bakkamera (18)
Træk (18)
Alufælge (17)
Adaptiv fartpilot (15)
Apple CarPlay (15)
Vognbaneassistent (15)
Android Auto (14)
Auto. nødbremse (13)
LED forlygter (13)
Dæktryksmåler (9)
Nøglefri (9)
Blindvinkelassistent (8)
Kurvelys (7)
Ratvarme (7)
Parkeringssensor (6)
Aircondition (5)
Fjernlysassistent (5)
Navigation (5)
Soltag (3)
Xenonlys (3)
Elektrisk bagklap (2)
Nysynet (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Subaru, der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Subaru. Du kan også finde Subaru der kan køre med trailer, da 18 biler har anhængertræk.
Hvordan sælger jeg en Subaru?
Brugte Subaru
Den Japanske officer Chikuhei Nakajima var en mand med stor interesse i alt mekanik. Om det kunne køre eller flyve, så var spændingen for at vide mere det samme.
Historien om Subaru starter tilbage i 1917, Nakajima får til opgave at designe fly for den Japanske hær, og igennem de næste 20 år, er han Japans største flyfabrikant. Det er især under 2. Verdenskrig, at der er stor efterspørgelse på hans fly.
Efter krigen er Japan hårdt ramt, men befolkningen holder mod og følger med udviklingen i den vestlige verden. Blot ét år efter 2. Verdenskrig, kommer Subaru ud med deres første køretøj. Modellen hedder Rabbit og er en trehjulet Scooter, og ikke mange år efter er Subaru klar med en bus.
Den store efterspørgelse for biler i Japan stiger mere og mere, dertil bliver konkurrencen mellem de Japanske fabrikanter også større og større. Først i 1958 præsentere Subaru for deres første bil. Modellen hedder 360, og er måske det man kan kalde for en den Japanske version af VW’s egen Beetle. En lille bil for folket, og en stor succes blev 360 også. Få år senere var de klar med en minibus kaldet Sambar, og igen var den mere end inspireret af den originale VW T1 Samba Bus.
Subaru 1000 var den næste model på listen, hvor denne lille Sedan var den første forhjulstrukket bil fra Japan. Subaru 1000 var ikke den første forhjulstrukket bil i verden, men den var alligevel foran sin tid. Mange år før at andre fabrikanter ude fra Japan, så fordelene med at bilerne trak med de forreste hjul end de bagerste hjul, for at spare på brændstoffet. Dog så Subaru selv en bedre fremtid i at deres biler træk med alle fire hjul.
Ude i den store verden, væk fra den travle industri i Japan, hørte man om det pålidelige mærke Subaru, og i 70’erne kom de første modeller til Europa og Nordamerika. Subaru lagde meget energi i deres første såkaldte verdensbil, hvor den var meget anderledes end andre biler på marked. Den var nemlig udstyret med permanent firehjulstræk, og så var motoren det Subaru kaldte for en Boxermotor. Modellen i tale hed Leone og kunne først fås som en Stationcar. Dog senere kom den som Sedan og endda i en smart Coupé-form.
I 80’erne begyndte Subaru for alvor at blive et hit i visse dele af verden. Steder hvor man havde brug for biler med firehjulstræk for at komme rundt. 80’erne og starten af 90’erne, var også året hvor Subaru præsenteret deres første Sportsvogn med navnet XT. En model der aldrig blev nogen succes, men det gjorde dog Subaru Legacy . Legacy var efterfølgeren af Leone, og skrev Subaru mærket ind i historien med deres deltagelse i WRC-rally løbene
Colin McRae var manden bag Subaru’s enorme succes i motorsporten, og med introduktionen af Impreza, blev modellen en kultbil med sit avanceret firehjulstræk og sejrer i WRC.
I dag er det meget sjældent man ser Subaru på de danske veje. Det er ikke fordi det er et dårligt mærke, hvor Subaru i mange år har været øverst på listen for mest holdbare biler, men fordi at Subaru har et lille udvalg af kunder i Danmark. Dog er Subaru’s kunder nogen af de mest loyale kunder derude. De ved hvad man får når man køber en Subaru. En bil som kan køre næsten i alt terræn, og det er noget som fanger mange kunder med en aktiv livsstil. Subaru’s modelprogram er ikke så stort som det har været. I dag fås Legacy endnu, og der er også en mere Rugged version kaldet Outback med mere frihøjde. Impreza sælges dog ikke længer i Danmark, efter fald i salget gennem de sidste år.
Selvom man ikke kan købe en Impreza mere, så findes den dog herhjemme i sin højbenet fætter kaldet XV. XV er fuldstændig samme bil som Impreza, men har mere frihøjde, og det betyder at den kan køre i mere avanceret terræn. XV bruger også ny motor teknik kaldet e-Boxer. Det betyder at XV nemlig er en Hybrid, og samme e-Boxer motor findes også i den helt store SUV Forester.
Subaru er bilen for dem der gerne vil købe noget som naboen ikke har, dertil skabe et mere energi til at dyrke sin livsstil. Subaru er et meget pålideligt mærke, og der er nok derfor at tidligere Subaru kunder altid vender tilbage i en Subaru end andre mærker.
Brug for hjælp?