Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Gør en god handel på en BMW 318d fra 75.000 kr
BMW 318d
2,0 Touring Modern Line aut.
139.800 kr
Pris
BMW 318d
2,0
99.900 kr
Pris
BMW 318d
2,0 Touring Sport Line aut.
134.900 kr
Pris
BMW 318d
2,0 318D
Bud
Pris
BMW 318d
2,0 3k11
98.000 kr
Pris
BMW 318d
2,0 318D SEDAN
75.000 kr
Pris
Spar 56.000 kr
225.000 kr
169.000 kr
BMW 318d
2,0 Sport
169.000 kr
Nedsat 56.000 kr (før 225.000 kr)
Hvorfor skal jeg købe en BMW 318d på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse BMW 318d med Apple CarPlay
BMW 318d
2,0 318D
Bud
Pris
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse BMW 318d med Android Auto
BMW 318d
2,0 318D
Bud
Pris
Brug for plads?
BMW 318d
2,0 Touring Modern Line aut.
139.800 kr
Pris
BMW 318d
2,0 Touring Sport Line aut.
134.900 kr
Pris
BMW 318d
2,0 318D
Bud
Pris
Køb brugt med lavt km-tal
BMW 318d
2,0 Touring Modern Line aut.
139.800 kr
Pris
BMW 318d
2,0 Touring Sport Line aut.
134.900 kr
Pris
BMW 318d
2,0
99.900 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
BMW 318d
2,0
99.900 kr
Pris
BMW 318d
2,0 Touring Sport Line aut.
134.900 kr
Pris
BMW 318d
2,0 Touring Modern Line aut.
139.800 kr
Pris
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
BMW 318d
2,0
99.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
BMW 318d
2,0 Touring Modern Line aut.
139.800 kr
Pris
BMW 318d
2,0
99.900 kr
Pris
BMW 318d
2,0 Touring Sport Line aut.
134.900 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
BMW 318d
2,0 Touring Sport Line aut.
134.900 kr
Pris
BMW 318d
2,0 Touring Modern Line aut.
139.800 kr
Pris
BMW 318d
2,0
99.900 kr
Pris
Populært udstyr på BMW 318d
Alufælge (6)
El-ruder (6)
Klimaanlæg (6)
Navigation (6)
Aircondition (5)
Fartpilot (5)
Parkeringssensor (5)
Sædevarme (5)
Soltag (4)
Træk (4)
Dæktryksmåler (3)
Nøglefri (3)
Panoramatag (3)
Android Auto (2)
Bakkamera (2)
Elektrisk bagklap (2)
LED forlygter (2)
Xenonlys (2)
Apple CarPlay (1)
Auto. parkering (1)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte BMW 318d, der har et specifikt udstyr. “Alufælge” og “El-ruder” er det mest almindelige udstyr på BMW 318d. Du kan også finde BMW 318d der kan køre med trailer, da 4 biler har anhængertræk.
Der er 9 forhandlere på Bilhandel der sælger BMW 318d - her er 2 udvalgte
Alternativer til BMW 318d
Hvordan sælger jeg en BMW 318d?
Brugte BMW 318d
BMW har haft en stor succes med 318d de sidste mange år og med en titel som årets brugt bil i 2016, beviser det at BMW har skabt en holdbar køremaskine. Lige nu er F30-gernationen (2011-2017) populær på brugt marked. Mange af dem blev leaset fra ny af, og udstyr var der masser af. Fra 2015 blev Klimaanlæg standard på hele modelprogrammet. Dog blev de fleste BMW 318 d’er solgt med Navigation og et otte-trins Steptronic automatgearkasse. 318d kom i starten med tre udstyrsvarianter. Urban, Sports-Line og M- Sports. Urban gav bilen et mere civiliseret look, Sports-Line gjorde den mere sportslig at se på og M-Sports kom med en eksklusiv Sports knap, som strammede undervogne op for mere præcise køreegenskaber. BMW 318 d var også virkelig økonomisk bil med et flot tal over de 20 km/l og sløve var de heller ikke. De første udgaver kunne fås med 143 hk og senere 150 hk. 318d kunne vælges i tre varianter. Stationcar, Sedan og en ”Coupé-agtig” udgave kaldet Gran Turismo. Gran Turismo var et mix imellem en Sedan, SUV og Coupé med fire døre. Dog tilbyd den mere plads i kabinen end Sedanen og Stationcar. 318d er med ingen andre ord en holdbar, praktisk, økonomisk familiebil, der i ovenikøbet giver mere køreglæde end konkurrenterne.
BMW 318 d er en af BMW’s mest solgte dieseler herhjemme. Den første BMW 318 d blev præsenterede i 2001. Det var i E46’eren, hvor den dengang kun ydet 115 hk. Modellen blev aldrig populær, hvor det først var i generationen efter, vi dansker tog modellen til os. E90 318d blev introduceret i 2005 med en 2-liter motor, 122 hk og 280Nm. BMW’s slogan har altid været ”The Ultimate Drivers Car”, og det var også let at spotte E90’eren var udviklet til at blive kørt end at blive kørt i. Med Radioen og knapperne ved instrumentborderet rettet imod føreren af bilen end passageren ved siden af. 3-serien havde aldrig været en populær stationcar, men lige i E90-serien blev der solgt en del af dem på det danske marked. Grunden til den store popularitet var nok fordi, at 3-serien tilbyd en praktisk familiebil med præcise køreegenskaber – og lige køreegenskaber var noget E90’eren blev rost for. I 2007 fik BMW 318 d flere kræfter fra den 2-liter motor, hvor den nu ydet 143 hk og 300Nm. I 2008 fik den så et mindre facelift og i 2010, blev 318d’s motor opdateret til at kunne klare de nye emissions karv (EU6). I 2011 præsenterede BMW for tredje generation kaldet F30. Den nye 318d kunne fås i tre varianter; Sedan, stationcar og nu i en livsstils model kaldet Gran Turismo. Gran Turismo var ifølge BMW en Fastback udgave af sedanen. Den var en smugle højre og havde mere plads. Motoren i 318d var samme 2-liter med 143 hk og 300Nm fra E90’eren. I 2015 fik modellen et mindre facelift, og 318d blev opdateret med flere kræfter. Nu ydet den 150 Hk og 320Nm. I 2016 vandt E90-serien titlen i Danmark som årets brugt bil. Det var 318d som var den model den danske jury anbefalede. I 2018 blev fjerde generation præsenteret kaldet G20, og 318d forsatte med samme motor fra forrige udgave. Dog udgik BMW 318 d Gran Turismo, efter et dårlig salg i Europa.
Brug for hjælp?